Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer PORSCHES

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    'k weet niet wat zo'n pgo-prulletje kost, maar een replica hoort het origineel zo veel mogelijk te benaderen, en hoort dus een luchtboxer te hebben, achteraan. wij verkochten speedsters aan 450000 à 500000 bef-franken. en dan had je al heel wat auto voor je geld.
    Welja ik dacht rond de 25000 euro basis en dan ver aankleden.. Maar dat het tot een 45 a 55 duizend euro opliep daar verschiet ik wel van.
    Dan vind ik het echt zot geld. Dan mag het origineel nog zo goed benaderd worden, het is en blijft ne replica.. Oke als je het niet weet op het zicht en de afwerking is hoog, daar betaal je dan ook automatisch voor dus dat verklaard de prijs dan wel. Maar ik zie nog altijd het nut er niet van in, voor zulke bedragen koop je al een knappe echte 356, geen speedster, maar dan heb je wel een echte die normaalgezien wel zal stijgen in waarde en een replica zal toch alleen maar dalen ofniet?

Comment

een replica koop je voor 't plezier, een echte als belegging.

Comment

De 356 A Speedster is voor mij de knapste 356. Maar mocht ik ene kunnen betalen, dan zou daar ook met gereden worden, in de garage zetten is gewoon belachelijk. De waarde zal er zeker niet minder door stijgen en die zal toch dienen om eens met zeer goed weer buiten te komen en dat is volgens mij ook het geval met zo een replica.

Comment

bweurk replicas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
            Welja ik dacht rond de 25000 euro basis en dan ver aankleden.. Maar dat het tot een 45 a 55 duizend euro opliep daar verschiet ik wel van.
            Dan vind ik het echt zot geld. Dan mag het origineel nog zo goed benaderd worden, het is en blijft ne replica.. Oke als je het niet weet op het zicht en de afwerking is hoog, daar betaal je dan ook automatisch voor dus dat verklaard de prijs dan wel. Maar ik zie nog altijd het nut er niet van in, voor zulke bedragen koop je al een knappe echte 356, geen speedster, maar dan heb je wel een echte die normaalgezien wel zal stijgen in waarde en een replica zal toch alleen maar dalen ofniet?
            Efkes goed lezen hé mannekes, Frankie heeft het over 450.000 a 500.000 Belgische FRANKSKES, da's iets totaal anders dan 45 a 50.000 EURO hé

Comment

rally-porsche

Heel mooie porsche!
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Da's die rattenlook waar je zoveel van hoort zeker?

Comment

Spijtig van de gsm-kwaliteit
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Beetje veel stof hier, jammer...

356 Carrera. Heel knap karretje.
                    Eigenlijk zijn ze meer bekend als de 1500 GS (1500 4cilinder boxer met 110pk). Maar de naam Carrera kregen ze door hun schitterende prestaties in de 'Carrera Panamericana' (een soort van migli milia maar dan in mexico). Er werden er een 400-tal van gebouwd, ultrazeldzaam dus en zéér duur.

Nadien kwam ook een Carrera 2, even zeldzaam, maar nog krachtiger. Met een 2000cc 130pk gevreesd door vriend en vijand. Deze 'platgestampte kevers' reden Ferrari's in de vernieling. Deze karretjes zijn de 911 Turbo's en GT3's van hun tijd.
                    Last edited by ; 13/11/2007, 01:43.

Comment

Prachtige foto tegengekomen van een targa in een prachtige kleur:
                      Bijgevoegde Bestanden
                      1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

Gezien in Essen ...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                            Beetje veel stof hier, jammer...

356 Carrera. Heel knap karretje.
                            Eigenlijk zijn ze meer bekend als de 1500 GS (1500 4cilinder boxer met 110pk). Maar de naam Carrera kregen ze door hun schitterende prestaties in de 'Carrera Panamericana' (een soort van migli milia maar dan in mexico). Er werden er een 400-tal van gebouwd, ultrazeldzaam dus en zéér duur.

Nadien kwam ook een Carrera 2, even zeldzaam, maar nog krachtiger. Met een 2000cc 130pk gevreesd door vriend en vijand. Deze 'platgestampte kevers' reden Ferrari's in de vernieling. Deze karretjes zijn de 911 Turbo's en GT3's van hun tijd.
                            deze is echt knap in verhouding
                            kleur, chrome wielen
                            prachtig gwn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten
                              deze is echt knap in verhouding
                              kleur, chrome wielen
                              prachtig gwn
                              De beste manier om de Carrera's te herkennen: het ontbreken van metalen latjes in de koelsleuven onder de koplampen.

Deze 'velgen' vind ik mooier

Comment

Ik heb er ook nog 'n paar in de aanbieding...

Comment

Comment

Comment

Ze maken ze niet meer zoals vroeger.

Comment

Wel iets mindere kwalitatieve foto's:

Comment

Die heb'k toen ook gezien...

Comment

Working...
                                          X