Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Echt afbreken deed hij nochtans niet hé, hij zegt gewoon dat het zonde is, en zo denken er nog mensen over hoor Waarom niks origineel laten.... Begrijp dat ook nooit.... Maar soit, ieder zijn ding, maar wees niet zo snel op je tenen getrapt...
Niet van aantrekken, als ik iets mooi vind, dan zeg ik dat....en omgekeerd ook
mijn allereerste kar
De mijne, de afdanker van mijn vader, was een 1.9 SRD in donkerblauw metallic (deze is een GRD denk ik)
Was een tank om mee te rijden en je moest er snel bij zijn om de roest enigszins onder controle te houden, maar wat een comfort, en eigenlijk toch wel goede tijden mee beleefd
Echt afbreken deed hij nochtans niet hé, hij zegt gewoon dat het zonde is, en zo denken er nog mensen over hoor Waarom niks origineel laten.... Begrijp dat ook nooit.... Maar soit, ieder zijn ding, maar wees niet zo snel op je tenen getrapt...
ik op mijn tenen getrapt zeker niet , toch nie van iemand die mee nen kermis auto rijd , maar het enige wat da mij eraan stoort is waarom negative kritiek geven op een ander zijn auto ,hotrod of wa anders als je zelf met iets rijd da ver van origineel is .ik kijk op treffens rond en vind ook den ene schoner dan den andere, maar ga dan nie direct van die is nu veel minder waard dan zus of zo. als ge over waarde van iets begint vind ik da een beetje bourgois ( de mijne is veel meer waard dan den uwe ) da is iets voor de kleuterklas
groetjes aan iedereen
ik dacht iets toyota-midget achtig
hij had de snoet ongeveer van onderstaande foto, maar was kleiner echt pietlullig klein en had een bolle achterkant.
iemand een idee?
ik op mijn tenen getrapt zeker niet , toch nie van iemand die mee nen kermis auto rijd , maar het enige wat da mij eraan stoort is waarom negative kritiek geven op een ander zijn auto ,hotrod of wa anders als je zelf met iets rijd da ver van origineel is .ik kijk op treffens rond en vind ook den ene schoner dan den andere, maar ga dan nie direct van die is nu veel minder waard dan zus of zo. als ge over waarde van iets begint vind ik da een beetje bourgois ( de mijne is veel meer waard dan den uwe ) da is iets voor de kleuterklas
groetjes aan iedereen
Kijk, we zijn hier allemaal op dit forum voor éénzelfde passie : de auto...hetzij modern of classic, origineel of tuning. Het zou jammer zijn dat dit leuke topic verziekt wordt door meningsverschillen.
Indien ik u gekwetst heb met m'n commentaar, bied ik u m'n excuus aan.
Smaken verschillen idd, en mss zal ik m'n commentaar wat meer neutraal houden in de toekomst.
Ik wens je veel succes met de Barn deze zomer op de treffens.
Comment