Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Wagen van een werknemer bij de Keuring in Brugge...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Echt afbreken deed hij nochtans niet hé, hij zegt gewoon dat het zonde is, en zo denken er nog mensen over hoor Waarom niks origineel laten.... Begrijp dat ook nooit.... Maar soit, ieder zijn ding, maar wees niet zo snel op je tenen getrapt...
          Niet van aantrekken, als ik iets mooi vind, dan zeg ik dat....en omgekeerd ook

Comment

• Capri

Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• 2 top fordjes Taunus p6 coupé en Capri mk1
              www.opelklassiek.be

Comment

• Juist als ik van 't werk wegreed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                  Juist als ik van 't werk wegreed...

mijn allereerste kar
                  De mijne, de afdanker van mijn vader, was een 1.9 SRD in donkerblauw metallic (deze is een GRD denk ik)
                  Was een tank om mee te rijden en je moest er snel bij zijn om de roest enigszins onder controle te houden, maar wat een comfort, en eigenlijk toch wel goede tijden mee beleefd
                  Last edited by betaveloce; 07/06/2010, 18:35.
                  sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Tja,ze rijden idd nie veel meer rond, de 305 (505 evenmin).
                    Deze zag er redelijk uit, wsl vroeger altijd binnen gestaan en laagje Dinitrol gehad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Echt afbreken deed hij nochtans niet hé, hij zegt gewoon dat het zonde is, en zo denken er nog mensen over hoor Waarom niks origineel laten.... Begrijp dat ook nooit.... Maar soit, ieder zijn ding, maar wees niet zo snel op je tenen getrapt...
                      ik op mijn tenen getrapt zeker niet , toch nie van iemand die mee nen kermis auto rijd , maar het enige wat da mij eraan stoort is waarom negative kritiek geven op een ander zijn auto ,hotrod of wa anders als je zelf met iets rijd da ver van origineel is .ik kijk op treffens rond en vind ook den ene schoner dan den andere, maar ga dan nie direct van die is nu veel minder waard dan zus of zo. als ge over waarde van iets begint vind ik da een beetje bourgois ( de mijne is veel meer waard dan den uwe ) da is iets voor de kleuterklas
                      groetjes aan iedereen

Comment

• gisteren iets tegengekomen

ik dacht iets toyota-midget achtig
                        hij had de snoet ongeveer van onderstaande foto, maar was kleiner echt pietlullig klein en had een bolle achterkant.
                        iemand een idee?
                        wimoptiek.be op

Comment

• Toyota Sports 800?

Comment

• Comment

• foto's opgezocht en idd!
                              mercikes, ik wist dat het toyota looks had vooraan maar kon de speciale achterkant niet thuisbrengen

wimoptiek.be op

Comment

• Precies sportwagentjes van in Thunderbirds

Comment

• Ik vind het toch iets hebben ...
                                  Vooral int rood
                                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Pas op !

Beide wagens zijn niet hetzelfde !
                                    Zijn allebei wel Toyota's.

De eerste is wel een echte zelfzaamheid, kost geld !!!!
                                    De andere zijn ook een zeldzaamheid maar kosten een beetje minder.

Knappe wagens !

Comment

• Daarom werd er ook gevraagd "welke Toyota lijkt op deze, maar dan kleiner"...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Die stond hier onlangs nog te pronken in de inkomhal van't bedrijf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door barnduude Bekijk Berichten
                                          ik op mijn tenen getrapt zeker niet , toch nie van iemand die mee nen kermis auto rijd , maar het enige wat da mij eraan stoort is waarom negative kritiek geven op een ander zijn auto ,hotrod of wa anders als je zelf met iets rijd da ver van origineel is .ik kijk op treffens rond en vind ook den ene schoner dan den andere, maar ga dan nie direct van die is nu veel minder waard dan zus of zo. als ge over waarde van iets begint vind ik da een beetje bourgois ( de mijne is veel meer waard dan den uwe ) da is iets voor de kleuterklas
                                          groetjes aan iedereen
                                          Kijk, we zijn hier allemaal op dit forum voor éénzelfde passie : de auto...hetzij modern of classic, origineel of tuning. Het zou jammer zijn dat dit leuke topic verziekt wordt door meningsverschillen.
                                          Indien ik u gekwetst heb met m'n commentaar, bied ik u m'n excuus aan.
                                          Smaken verschillen idd, en mss zal ik m'n commentaar wat meer neutraal houden in de toekomst.
                                          Ik wens je veel succes met de Barn deze zomer op de treffens.

Comment

Working...
                                          X