Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      o, ne Matra Rancho, dàt was nog eens een coole kar!
      Is wel behoorlijk zeldzaam ondertussen denk ik
      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
        Is wel behoorlijk zeldzaam ondertussen denk ik
        Zogoed als onbestaande, zul je bedoelen

Zondag stond ook iets leuks in Borgloon: Lancia Trevi
        (foto's volgen nog)

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Zogoed als onbestaande, zul je bedoelen
              Ja, 't is waar, mijne nonkel heeft er vroeger zo ene gehad en de bouwkwaliteit van dat ding was niet echt zijn grote troef

Maar dat neemt niet weg dat het een coole kar was! Zelfs Bassie & Adriaan hebben ermee gereden

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Zondag stond ook iets leuks in Borgloon: Lancia Trevi
              (foto's volgen nog)
              Maar een twintigtal auto's en dan wel een Trevi!

Daar heb ik vorige week nog over getwijfeld: op leboncoin.fr stond een er eentje in nieuwstaat te koop, een 2.0 i.e. met ik geloof 54.000 kilometer op, van eerste eigenaar, ne mens van 90 jaar! Maar na een paar dagen was de advertentie al weg

ik kijk natuurlijk vol verwachting uit naar uw foto's
              sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Doet er mij aan denken, ik heb gisteren een witte Beta HPE gespot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                  Doet er mij aan denken, ik heb gisteren een witte Beta HPE gespot.

ge ziet, ik ben dan toch nie de enige gek hé

Comment

Maar een twintigtal auto's en dan wel een Trevi!

Daar heb ik vorige week nog over getwijfeld: op leboncoin.fr stond een er eentje in nieuwstaat te koop, een 2.0 i.e. met ik geloof 54.000 kilometer op, van eerste eigenaar, ne mens van 90 jaar! Maar na een paar dagen was de advertentie al weg

ik kijk natuurlijk vol verwachting uit naar uw foto's
                    Allez hop, deze stond toevallig ook te koop

Wel niet perfect, maar toch... same story gelijk zo'n Rancho. Bijna onbestaande. Het is een model dat ik als kind zelfs nooit echt heb weten rondbollen. En dit in tegenstelling tot diezelfde Rancho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Allez hop, deze stond toevallig ook te koop

Wel niet perfect, maar toch... same story gelijk zo'n Rancho. Bijna onbestaande. Het is een model dat ik als kind zelfs nooit echt heb weten rondbollen. En dit in tegenstelling tot diezelfde Rancho

ah, ik denk dat ik toevallig van de week over deze auto heb horen praten door de persoon die mijn remklauwen heeft gereviseerd. Kan het dat hij een bekleding in leer (of skai...) heeft? Als het deze is, dan is die ook van eerste eigenaar!

Comment

• 2000 euro? Valt goe mee precies!

Comment

• Die Matra simca Rancho !!
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

ah, ik denk dat ik toevallig van de week over deze auto heb horen praten door de persoon die mijn remklauwen heeft gereviseerd. Kan het dat hij een bekleding in leer (of skai...) heeft? Als het deze is, dan is die ook van eerste eigenaar!
                            Die had inderdaad een beige lederen interieur in goede staat.

Comment

• Geen idee welk merk het is, maar zag er toch iets exclusiefs uit

Comment

• ik gok mazda b 1000 of zoiets

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• In Wervik stond er ook ééntje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                      In Wervik stond er ook ééntje...

Waren Bassie & Adriaan daar ook aanwezig?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                        Waren Bassie & Adriaan daar ook aanwezig?
                                        Daarom wil ik graag eentje hebben Memories aan mijn kinderjaren !!
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Was dezelfde? Heb eigenlijk nooit dit programma gevolgd...

Comment

Working...
                                          X