Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Ian, no shit, ik was daar ook 2 weken geleden in desselgem ofzo met al die oldtimers! Hele tijd buiten gestaan en dan gaan kijken naar een optreden van Maria Isnt A Virgin Anymore daar in dat jeugdhuis binnen!

Comment

• dees zou ik nog wel willen hebben als busje

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• spijtig genoeg geen foto's, was relatief gehaast op weg naar klant.
        Maar een pak deelnemers van deze rally tegengekomen in Vollezele, Kester en Pepingen.
        Wat een bakken, en cachette geven! :o
        SeaSunRally Des parcours et Road Books de qualité qui conjuguent sport, challenge, élégance et esprit gentlemen driver. Le plaisir de conduire votre automobile classique à l’état pur. Nous découvrir Défilez vers le bas ! 2 generations classic Du 22 au 24 août 2025 NAMUR – ARLON – NAMUR Une expérience intergénérationnelle en famille, père et […]
        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Eenvoudig maar schitterend. Zo iets maken ze tegenwoordig niet meer....

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Afgelopen week op de autostrade:
            Renault 16?

Comment

• Doe dat vraagteken maar weg

Comment

• Hier int dorp rijd er zo ne renault 16 rond als daily, wordt gebruikt als boodschappenwagen.

Comment

• Nog een schoontje zien staan van de week

Mocht alleen eens met de nodige zorg behandeld worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten

Deze wagen staat nu in een garage in AVELGEM.......

Comment

• Gespot in Rumst

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Comment

• getrokken in de paasvakantie te Palamos (Catalonie)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cversieren Bekijk Berichten
                                    Deze wagen staat nu in een garage in AVELGEM.......
                                    Toen ook

Verstuurd van mijn HTC Wildfire S A510e met Tapatalk

Comment

• Een tijd terug ging ik met mijn hond wandelen, en zag toen op een oprit een prachtige Datsun 240Z. Een rode, origineel. Zag er in nieuwstaat uit.
                                      Vandaag ben ik er nog eens langsgeweest, en ik dacht dat ik een hartaanval ging krijgen. Mottige veel te grote chrome velgen eronder, een mottige veel te grote spoiler op de kofferklep (die er dan nog eens scheef opstond), en het ergst van al, matzwart gerold . En echt lelijk gedaan. Je zag op sommige plekken de rode lak er nog door.
                                      De eigenaar was net onder de motorkap eraan bezig, en vroeg aan hem waarom hij die matzwart had gerold. Zijn antwoord was van: Jo, das toch stoer int zwart!

Ik snap dat soort mensen echt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                        Een tijd terug ging ik met mijn hond wandelen, en zag toen op een oprit een prachtige Datsun 240Z. Een rode, origineel. Zag er in nieuwstaat uit.
                                        Vandaag ben ik er nog eens langsgeweest, en ik dacht dat ik een hartaanval ging krijgen. Mottige veel te grote chrome velgen eronder, een mottige veel te grote spoiler op de kofferklep (die er dan nog eens scheef opstond), en het ergst van al, matzwart gerold . En echt lelijk gedaan. Je zag op sommige plekken de rode lak er nog door.
                                        De eigenaar was net onder de motorkap eraan bezig, en vroeg aan hem waarom hij die matzwart had gerold. Zijn antwoord was van: Jo, das toch stoer int zwart!

Ik snap dat soort mensen echt niet.
                                        Das idd onbegrijpelijk. Dat ze moderne auto's zitten te verneuken interesseert me niet, daar rijden er meestal nog genoeg van. Maar dan zo'n Datsun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                          Hier int dorp rijd er zo ne renault 16 rond als daily, wordt gebruikt als boodschappenwagen.
                                          vorige donderdag in Ninove een R9 als Daily

lang geleden dat ik zo ene zag

Comment

Working...
                                          X