Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Leuk! Foto is terug gefikst. Albumsoftware heeft ook update gekregen, liep sinds de laatste update precies af en toe mank. Hopelijk loopt het nu wat stabieler.
Ik denk dat we tijdens het inhalen nadien nog een duimpje hebben gegeven naar jullie!
Ik kwam toen terug van een Jaguar Meet in Spankeren met de XJ40
Ja dat zijn meestal idd zuivere wagens. Deze op de foto is ook nog in prima staat. Ik rijd af en toe mee met de eigenaar. Het is een betrouwbaar, solide klassieker.
Nog een spot die ik deed, nog gevonden op een oude gsm. Een Peugeot als ik me niet vergis.
Het is absoluut zeker dat dit geen Peugeot is. Aan de stand van de achteruitkijkspiegels te oordelen iets Engels, of een heel vroege Japanse exportauto (het stuur staat wel links, dus al te exotisch Japans of zelfs Australisch kan het niet zijn).
Nog een spot die ik deed, nog gevonden op een oude gsm. Een Peugeot als ik me niet vergis.
Aangezien dat de auto 4 deuren heeft is het een Ford perfect '54 - '59 . De 2 deurs versie noemt Anglia . De bestelwagen versie noemt dan weer Ford Thames van .
Ja dat zijn meestal idd zuivere wagens. Deze op de foto is ook nog in prima staat. Ik rijd af en toe mee met de eigenaar. Het is een betrouwbaar, solide klassieker.
Meestal zijn het roestbakken en geen zuivere wagens . Ik ken de eigenaar van de gespotte auto ook denk ik. John?? Een al oudere man die de wagen al lang heeft. Is zijn daily dacht ik?
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment