afprinten op A3 en boven zijn bed hangen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
beat that.
Comment
-
-
deze avond een leuk wagentje op bezoek gehad
deze wagen is van een collega van mijn werk, een originele RS2000
ja man da gaat ook hard zenne
ben es meegeweest toerke doen , slik
sorry als niemand het intereseert, maar ik vond deze oldtimer zeker de moeite om te posten als mede drift-achtertrekker
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik ben sinds gisteren noodgedwongen Ford-liefhebber, en bijgevolg interesseert zo'n RS2000 me enorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
beat that.
De traditionele matra murena's en bagheera's zijn dan ook hier weer een must blijkbaar... zelfs een Ferrari-wannabee zoals er toen wel meer waren
Waar was dat?
Ik heb ooit nog een Simca-adept als overbuur gehad, die had er drie zoals die witte die Timkaa gepost heeft, alle drie geweldig uitgebouwd, maar niet overdreven. Jammer dat ik er geen foto's meer van heb, want die ene was wel enorm mooi. (is nog van het pre-digitale tijdperk).
@BMWFREAK: die RS2000!!!
Ik heb het hier al een paar keer gepost elders, dat is jeugdsentiment voor me. M'n oom had er in '78 eentje, met rolkooi, sperdif, veeeeel te brede banden, dikke cibie's en een lange cb-antenne... en dat was echt een bruut ding in vergelijking met een 323i in die tijd.
Ik denk dat m'n oom (nog steeds garagist, maar door de jaren een afgevlakte freak ) toch begint te blijten mocht die terug voor zijn deur passeren.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenFrankie "Alle Fords zijn lelijk" Loosveld zijn account is gehackt denk ik .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichtenja man da gaat ook hard zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik ben ook ooit eens een tx tegengekomen heeft lang op een parking van een carrosseriebedrijf gestaan.
foto's terug opgezocht...
Comment
Comment