Ben er deze week een stuk of 50 tegen gekomen, veel NSU's in race uitvoering. Was vet om te zien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Verstuurd van mijn Nexus 4 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBen er deze week een stuk of 50 tegen gekomen, veel NSU's in race uitvoering. Was vet om te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichteneen 356 BT5 cabrio, begin jaren '60 dus, een beauty
Verstuurd van mijn Nexus 4 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Deze blijft me toch wel bij. Sublieme sound en nog steeds duidelijk sneller dan mijn Clio RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomáš Bekijk BerichtenWelk merk/model is dit?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenJaguar E-type, zalig machien!
Comment
-
In de spiegel
ik denk een Alfa (GT) Junior.
Aan het Fort in Wommelgem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenIn de spiegel
ik denk een Alfa (GT) Junior.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
omgebouwd was hij niet denk ik. Het was al een oudere man die ermee reed. Ik ben niet zo goed met Alfa's uit die jaren, ik vind ze allemaal op elkaar lijken
Comment
-
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 BetaOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
IMG_4376.jpgBijgevoegde Bestandenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment