Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
't heeft toch wel iets extra he, zo een oldie met een oldie nummerplaat met vijf karakters ... (zie die Fiat en MB)
Veel leuker dan die camaro met een o-plaat, hoewel ik pro-camaro ben...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenVeel leuker dan die camaro met een o-plaat, hoewel ik pro-camaro ben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendaarom alleen al ...
ami-V8 :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendaarom alleen al ...
ami-V8 :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGa je trouwens weer naar dat all-american weekend in Lommel? Of is dat al weer voorbij?
met heel het gezin, zoals elk jaar. We combineren het met een weekendje noord-limburg, een streek waar we ook van houden.
Da's in september, by the way
Ik ga ook naar American Power on Wheels in Antwerpen. Oostende Coast American is al voorbij. Staat hier al bij evenementen met fotoverslag.
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenik zeg het je...een corbiard....'t is iets voor ons
'k heb al een poging gedaan met m'n zwarte break
Trouwens, als die verkocht geraakt en ik nog een drietal jaartjes wat centjes aan de kant zetten, komt er zeker wel iets in dienen aard__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment