Voor diegenen die het niet kennen, dit is een 30, ik bedoel geen 20, die was wat te banaal.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
m'n vader stond trouwens op het punt zo eentje te kopen destijds. Maar m'n grootvader-garagist zei toen (begin jaren '80, andere tijden) dat je beter een zwaardere niet-turbo-diesel koopt ipv een lichtere turbodiesel.
Ipv een 2.1 td (dacht ik toch in die 30's) heeft ie dan een 2800 diesel 6cil gekocht
Geen seconde spijt van gehad trouwens, ook al bleven die 30's me in 't oog springen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenen toch stonden ze in 't zelfde foldertjeOorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenaan de kont kan je het niet zien.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenen vw's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendie zijn gemeengoed, een ouwe renault is dat niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtende 30 had een 2.1 turbodiesel
dit is de lelijkere 20:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenlelijk, lelijk... hoe kunnen alleen die koplampen die auto nu opeens lelijk maken?
't zit een deel tussen de oren, maar gewoonweg alles was banaler aan een 20. Details die wel een indruk scheppen.
Chromen deurklinken, baguettekes, velgen, koplampen...
Een 30 was haast een andere wagen voor me, net zoals een Baccara op de R5 enz ook eigenlijk een heel andere leek__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenaan de kont kan je het niet zien.
en 't chroom rond de lichten
Comment
-
-
Geen eigen foto, sorry
Maar 't is een identieke die hier enkele 100m verder in de showroom staat:
Triumph Dolomite
Comment
Comment