Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
m'n vader stond trouwens op het punt zo eentje te kopen destijds. Maar m'n grootvader-garagist zei toen (begin jaren '80, andere tijden) dat je beter een zwaardere niet-turbo-diesel koopt ipv een lichtere turbodiesel.
Ipv een 2.1 td (dacht ik toch in die 30's) heeft ie dan een 2800 diesel 6cil gekocht
Geen seconde spijt van gehad trouwens, ook al bleven die 30's me in 't oog springen.
Natuurlijk, de 30 was de meer luxe-afwerking van de 20. Leuker interieur, hout, fluweel, bruine kleuren, ... en vooral de dubbele koplampen ipv de rechthoeken die superbanaal waren op de 20.
lelijk, lelijk... hoe kunnen alleen die koplampen die auto nu opeens lelijk maken?
't zit een deel tussen de oren, maar gewoonweg alles was banaler aan een 20. Details die wel een indruk scheppen.
Chromen deurklinken, baguettekes, velgen, koplampen...
Een 30 was haast een andere wagen voor me, net zoals een Baccara op de R5 enz ook eigenlijk een heel andere leek
Comment