Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

(alleen mocht het de standaardlengte zijn voor mij )

enne, aan een zeeeeer herkenbare plaats

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• die geit erboven is een funny car

Comment

• Comment

• Opel Kadett L

Comment

• mooi mooi mooi

Comment

• eentje voor in het wijlen kadettekes-topic

Comment

• 't is een erg mooie.

stiekem heb ik een beetje spijt van m'n witte '71. 't was zo'n heerlijk standaard-autootje, zonder al te veel prul aan.

Comment

• welk jaar zou dit zijn ?

Comment

• 'k ben niet meer zo goed thuis in die dingen, maar ik vermoed een 67 of 68, omdat de daklijn nogal dicht aanleunt bij de A-coupé. ik dacht dat ze later een beetje hertekend werden.

Comment

• de tijd dat een auto elk jaar een beetje gefinetuned werd

Comment

• zoiets. de eerste reeks had bijvoorbeeld spatborden die vastgelast waren aan de koets, mijn 71 had dat niet meer, die waren gevezen. veel makkelijker in geval van schade.

Comment

• was't ook zo'n coupe ?

Comment

• neenee, een gewone 2-deurs, een "special", die had alu ringen rond z'n wieldeksels en een korte versnellingspook. andere B'tjes hadden een lange pook die ergens vooraan de tunnel vertrok, de mijne had 't systeem van de coupé, met een stangen-gedoe onder een afdekplaat, waardoor 't een erg korte pook werd. en de bekleding van de zetels was in fijnere skai, dacht ik.

'ie rook wel lekker naar oude auto, als 'ie in de zon had gestaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                              'ie rook wel lekker naar oude auto, als 'ie in de zon had gestaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                maar da's echt hé, auto's van half jaren '60 tot begin jaren '70 hebben een typische geur. de zetels zijn gevuld met iets haar-achtig, bovenop de veren, en de skai die ze gebruikten ruikt zo naar oude auto. daarbij hebben de meeste van die bakken rubberen vloermatten, dat ruik je ook, zeker als 't warm is. ik wil terug zo'n bak, 't mag ook een Cortina zijn, die geur is te vergelijken.

Comment

maar da's echt hé, auto's van half jaren '60 tot begin jaren '70 hebben een typische geur. de zetels zijn gevuld met iets haar-achtig, bovenop de veren, en de skai die ze gebruikten ruikt zo naar oude auto. daarbij hebben de meeste van die bakken rubberen vloermatten, dat ruik je ook, zeker als 't warm is. ik wil terug zo'n bak, 't mag ook een Cortina zijn, die geur is te vergelijken.
                                  ja inderdaad!!! Zelfs de amerikaanse oudjes hebben dat dikwijls... alleen al voor die geur zou je ze kopen
                                  'k heb me al dikwijls afgevraagd of hoe de huidige binnen 20-30 jaar gaan ruiken

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

'k ben niet meer zo goed thuis in die dingen, maar ik vermoed een 67 of 68, omdat de daklijn nogal dicht aanleunt bij de A-coupé. ik dacht dat ze later een beetje hertekend werden.
                                    zo te zien is het een kiewen coupe nog met de kleine achterlichten en de 12 inch velgen dus ik vermoed bouwjaar 65 of 66 .

ps: frankie die kadett b staat er niet meer daar in rumbeke

Comment

• ben eergistere zomaar een fiat dino tegen het lijf gelopen deze is uit 71

verder
                                      Alfa romeo guilia spider
                                      Alfa romeo guilia sprint GT
                                      Alfa romeo 2000 Berlina
                                      mercedes 350sl
                                      2 oude carrera's
                                      Last edited by ; 05/08/2007, 01:37.

Comment

• mooie vangst en mooi zuiders wit

Comment

• Ook weer wat gezien:

Comment