Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Is een Datsun Fair Lady, idd. een heel mooi wagentje.
Het grappige hieraan is de achterste zetel, deze staat haaks op de wagen, is dan ook maar 1 plaats achteraan.
Maar echt een top wagentje.
Voor diegenen die intresse hebben :
Nu zondag 22 juni in Aarschot, een unieke bijeenkomst van Porsche's meets Mustang's.
En dit ter nagedachtenis van Neal, een jongetje welke overleden is aan leukemie.
De site met meer info is te vinden op : www.nealsdream.be.
volgende keer rijd je die kerel klem, sleurt 'm uit die bak, laat 'm een verkoopovereenkomst tekenen voor een symbolische euro en breng je die bak rechtstreeks tot bij mij. bedankt.
volgende keer rijd je die kerel klem, sleurt 'm uit die bak, laat 'm een verkoopovereenkomst tekenen voor een symbolische euro en breng je die bak rechtstreeks tot bij mij. bedankt.
ik heb een jaar geleden al gezegd dat ik zo ééntje weet te koop staan in erondegem.
Comment