Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
De schoonbroer van de zus van Davy? Wacht hoor..... mijn vriendin is de zus van Davy, dat klopt! En dank u wel voor 't compliment!
DeLorean
mijn fout, ik bedoelde dus de schoonbroer van davy ofwel de vriend van de zus van davy, en geen mengeling tussen die 2 komde met uw delorean ook naar dream on wheels oostrozebeke?
mijn fout, ik bedoelde dus de schoonbroer van davy ofwel de vriend van de zus van davy, en geen mengeling tussen die 2 komde met uw delorean ook naar dream on wheels oostrozebeke?
Yep, wij komen af naar Oostrozebeke met de DeLoreans (3 of 4 exemplaren) én KITT zal er ook terug bij zijn ...
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Yep, wij komen af naar Oostrozebeke met de DeLoreans (3 of 4 exemplaren) én KITT zal er ook terug bij zijn ...
ah leuk, die kitt is wel nice tis de bedoeling dat ik der ook zou staan met mijn MR2, maar wegens dat ie nog niet op de baan mag door keuringszever, en ik daar toch niet kangeraken met mijn plaks van mijn andere auto(kan worden in beslag genomen enzo), ga ik nu nog mogen op zoek gaan naar garageplaks ofzo... en wetende dat het maar 3 km van bij mij thuis is op die foto's staat die kitt met amerikaanse plaks, mag ie daar zo mee rondrijden?
op die foto's staat die kitt met amerikaanse plaks, mag ie daar zo mee rondrijden?
Nee, momenteel rijd hij nog op ZZ-platen ('t is een 5.0 liter V8!!), maar binnen enkele weken zal ie zijn definitieve nummerplaten hebben. Deze zou gemonteerd worden net onder de 'knight'-nummerplaat naast het (in België verplichte) mistlicht ...
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment