Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• onze carossier die mijn pa's 325 cabrio aan het oplappen is, is ook bezig aan enkele andere oldies
    toen ik in de grote vakantie nog ging gaan kijken stond er een Mustang GT-350 voor full resto ook heb ik er al enkele Porsche 356's voor de poort zien staan buiten zondagnamiddag
    hier een E21 die klaargestoomd word voor alpina ombouw, de eigenaar heeft een originele maar doorrotte alpina B3 of C3 staan, en hij wil deze 315 kas helemaal ombouwen naar de Alpina
    de bumpers lagen achteraan, allemaal nieuwe OEM bumpers

BMW E10 1600ti 1967
    BMW E10 2002tii 1973
    BMW E30 325i sedan 1986
    BMW E36 318is cabrio 1995
    BMW E36 320i cabrio 1994
    BMW E91 318d touring 2006
    MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• karmann ghia

Comment

• wou het ook net zeggen.

die porsches zijn anders ook de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

wou het ook net zeggen.

die porsches zijn anders ook de moeite
          joat ze

eindelijk zie ik liest nen oldtimer in de originele look. dus nie herdaan

Comment

• Comment

• fotoke van vande zomer, met een paar van mijn nonkel zijn "oldtimers"
              countach 5000S en 328GTS

Comment

• Is die Countach 'n echte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  Is die Countach 'n echte?
                  jaja daar moogde zeker van zijn dat dat een echte is!

Comment

• gepakt en gezakt
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                      onze carossier die mijn pa's 325 cabrio aan het oplappen is, is ook bezig aan enkele andere oldies
                      toen ik in de grote vakantie nog ging gaan kijken stond er een Mustang GT-350 voor full resto ook heb ik er al enkele Porsche 356's voor de poort zien staan buiten zondagnamiddag
                      hier een E21 die klaargestoomd word voor alpina ombouw, de eigenaar heeft een originele maar doorrotte alpina B3 of C3 staan, en hij wil deze 315 kas helemaal ombouwen naar de Alpina
                      de bumpers lagen achteraan, allemaal nieuwe OEM bumpers
                      Claerhout (of hoe je 't ook schrijft ) in Kuurne? kheb nog met die z'n zoon in 't lager gezeten, heeft altijd wel nog leuke dingen staan

Comment

• Fotootje uit de oude doos. Nog altijd 1 van m'n personal favorites in m'n archief.

Comment

• Vorige week één van de weinige nog in het verkeer zijnde Pugs 604 gespot, maar toen geen fototoestel bij. Vandaag wel, maar nu stond hij minder goed voor de foto

Toch foto genomen... beetje aan de wazige kant... stom

Comment

• 't ziet er echt ne mooie uit!
                            Prachtmodel!
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              't ziet er echt ne mooie uit!
                              Prachtmodel!
                              Het (bijna) enige W123-alternatief van uit de jaren 70... onvoorstelbaar eigenlijk

Hoewel ik niet eens weet of deze een diesel is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                Claerhout (of hoe je 't ook schrijft ) in Kuurne? kheb nog met die z'n zoon in 't lager gezeten, heeft altijd wel nog leuke dingen staan
                                met jens?
                                heb jij dan ook in sente gezeten? in sint katrien in het lager?
                                BMW E10 1600ti 1967
                                BMW E10 2002tii 1973
                                BMW E30 325i sedan 1986
                                BMW E36 318is cabrio 1995
                                BMW E36 320i cabrio 1994
                                BMW E91 318d touring 2006
                                MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Het (bijna) enige W123-alternatief van uit de jaren 70... onvoorstelbaar eigenlijk

Hoewel ik niet eens weet of deze een diesel is.
                                  benzine heeft dubbele pijp

Comment

• m'n nonkel had een 604 als firmawagen. 'k denk niet dat 'ie nadien nog een ander merk heeft gehad, en 't waren altijd erg dikke bakken, fully loaded en lekker à la française.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                                      met jens?
                                      heb jij dan ook in sente gezeten? in sint katrien in het lager?
                                      kheb idd heel m'n kleuter en lager samen gezeten met Jens ik woon in sente en ben bijgevolg daar naar school geweest als je Jens nog eens ziet mag je hem altijd eens de groeten doen van Laurent Van Assche!

Comment

• wa foto's van gisteren

Comment

• Comment

Working...
                                          X