Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
    Vandaag een Citroën SM gezien, een 2.7i uit 1973.
    Dat zei toch de man die hem buiten parkeerde.
    Hij had ook oranje achteruitrijlichten, dit zal wel standaard zijn, maar ik had het nog niet gezien.
    SM met PRV-motor
    Wel zuipen dat het geen naam meer heeft

Franse klassebakken die geen succes hadden
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• sm met maserati motor

Comment

• pas vanaf de xm kent citroen de prv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          sm met maserati motor
          Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          pas vanaf de xm kent citroen de prv
          Nu ge het zegt

En dat zou ook onmiddelijk de maserati-sticker verklaren
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Wat ik niet wist is, dat de ophanging vooraan ook omhoog kon, ik dacht dat dit enkel maar achteraan onhoog en naar beneden kon.
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
              Wat ik niet wist is, dat de ophanging vooraan ook omhoog kon, ik dacht dat dit enkel maar achteraan onhoog en naar beneden kon.
              alle 4 de wielen, dat kon onze BX ook

Comment

• als een prv moter goed afgesteld staat is het verbruik 10 liter in stad 12 liter. een sm met maseratimoter gaat naar de 14 liter gehoord van een eigenaar op oldtimer brugge,en met alle 4 wielen omhoog.
                maar hij rijdt super zacht en kan nog mee met het dagelijks verkeer.
                voor mij een mooie auto.

groeten philiep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door delorean 1982 Bekijk Berichten
                  als een prv moter goed afgesteld staat is het verbruik 10 liter in stad 12 liter.
                  18 op lpg, op benzine heb ik er niet mee gereden
                  de 280s verbruikte net hetzelfde, maar die was voelbaar krachtiger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Maserati embleem?

Comment

• maserati sticker rechts naast de nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                        Maserati embleem?
                        ja. ga nu maar wat verder spelen met de blokjes. of zo.

Comment

• Ik zou het er ook wel niet ophangen

Maar ik snap hem wel, uiteraard

Comment

• Let wel dat de SM uitgerust is met een Massarati motor

Comment

• Daarom ook Sport Maserati

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Daarom ook Sport Maserati
                                série maseratie makker!!

citroen is zelfs nog eigenaar geweest van maserati, is ook de periode met de leukste drietanden qua design, na de ghibli dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                  série maseratie makker!!

citroen is zelfs nog eigenaar geweest van maserati, is ook de periode met de leukste drietanden qua design, na de ghibli dan
                                  The origin of the model name 'SM' is not clear. The 'S' likely derives from the Project 'S' designation, the aim of which was to produce what is essentially a sports variant of the Citroen DS, and the 'M' perhaps refers to Maserati, hence SM is often assumed to stand for 'Sports Maserati', but others have suggested it is short for 'Sa Majesté' (Her Majesty in French), which aligns with the common DS model's nickname 'La déesse' (The Godess).
                                  En Bora, Merak en Khamsin moeten imho toch nog steeds onderdoen voor de 3500GT, 5000GT, Sebring enzo.

En ik hoop dat je met Ghibli de oude bedoelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    En Bora, Merak en Khamsin moeten imho toch nog steeds onderdoen voor de 3500GT, 5000GT, Sebring enzo.

En ik hoop dat je met Ghibli de oude bedoelt
                                    idd, de oude...

en die citroen maserati's...damn... zalige psychedelische 70's karren!!

toen LSD nog een verplichting was in het dieet van een sportwagenontwerper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      ja. ga nu maar wat verder spelen met de blokjes. of zo.

Als 16 jarige hou ik me niet bezig met blokjes. Jij misschien wel toen je 16 was? Kan bijna niet anders, want anders zou je niet veronderstellen dat ik nog met blokjes speel. of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                        idd, de oude...

en die citroen maserati's...damn... zalige psychedelische 70's karren!!

toen LSD nog een verplichting was in het dieet van een sportwagenontwerper
                                        LSD zal wel geen Sperdifferentieel zijn in uw betekenis zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Als 16 jarige hou ik me niet bezig met blokjes. Jij misschien wel toen je 16 was? Kan bijna niet anders, want anders zou je niet veronderstellen dat ik nog met blokjes speel. of zo.
                                          Ik wel, heb een f6 blokje klaarliggen voor 't 4'tje

Comment

Working...
                                          X