Pijpops = berevet!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis dat geen marktwagen carrosier ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenvolgende keer rijd je die kerel klem, sleurt 'm uit die bak, laat 'm een verkoopovereenkomst tekenen voor een symbolische euro en breng je die bak rechtstreeks tot bij mij. bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenm5 avant la lettre als dat al bestaat
Comment
-
Altijd bij die oude sleuren. En das nog 3traps.
Frankie, rij jij met de uwe rond? Ik heb al veel zitten twijfelen voor een oude XJ6 of XJ12. DIe 5.3l lijkt mij wel wat. Maar, die koten zuipen wss tegen de sterren op, en die 3traps, valt daar infeite mee te rijden? Ik heb al schrik van een 4traps
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenaltijd bij de 4.2 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenFrankie, rij jij met de uwe rond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennee, en 't is een XJ40 van '91 met een 3.6 in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenOei, iets verkeerd opgevat dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k ga op termijn wel weer op zoek naar een ouwe 4.2. van ons mieke (en ook een beetje van Avantus) mag ik m'n XJ40 niet wegdoen. terecht, met het sports-pack is het een vette bak.
En m'n pa zegt dat zo een wagen in mijn handen niet lang leeft... Was uw ervaring er dan eigenlijk mee? Zijn dat wat betrouwbare blokken/auto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWel, nen engelsman had mij gezegd dat die kleinere motoren niet de moeite waren (minder betrouwbaar). 4.2 zou de beste blok zijn, maar zo ne 5.3 moet toch nog iets of wat geven. Maar als ge de specificaties opzoekt, ziede dat dat best traag is... Terwijl dat dat bijna 300pk heeft...
En m'n pa zegt dat zo een wagen in mijn handen niet lang leeft... Was uw ervaring er dan eigenlijk mee? Zijn dat wat betrouwbare blokken/auto's?
rap zijn ze niet, en dat is voor mij ook niet nodig. 't comfort is haast niet te evenaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet is traag zo'n 5.3, en dan ?
mijn 3.6 is ook niet de rapste. I don't care, 't ding zweeft over de baan. heerlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet comfort in een xj 40 is niet denderend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneen Jag is nooit betrouwbaar geweest. pas sinds de samenwerking met en latere overname door Ford, is 't er op vooruitgegaan. zo'n jaren '70-ding is heel fragiel, en Jaguars uit de BL-periode zijn helemaal geen zak waard.
rap zijn ze niet, en dat is voor mij ook niet nodig. 't comfort is haast niet te evenaren.
Comment
Comment