Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pijpops = berevet!

Comment

• is dat geen marktwagen carrosier ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        is dat geen marktwagen carrosier ?
        uhu. klik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
          volgende keer rijd je die kerel klem, sleurt 'm uit die bak, laat 'm een verkoopovereenkomst tekenen voor een symbolische euro en breng je die bak rechtstreeks tot bij mij. bedankt.
          m5 avant la lettre als dat al bestaat

Comment

m5 avant la lettre als dat al bestaat
            Shaguar heeft een automaat. bij een M5 moet je zelf roeren. bagger.

Comment

• altijd bij de 4.2 ?

Comment

• Altijd bij die oude sleuren. En das nog 3traps.

Frankie, rij jij met de uwe rond? Ik heb al veel zitten twijfelen voor een oude XJ6 of XJ12. DIe 5.3l lijkt mij wel wat. Maar, die koten zuipen wss tegen de sterren op, en die 3traps, valt daar infeite mee te rijden? Ik heb al schrik van een 4traps

Comment

altijd bij de 4.2 ?
                  'k weet het niet zeker, een 2.8 kon zéker handgeschakeld. en 'k heb zelf geen handgeschakelde 4.2 of 5.3 gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    Frankie, rij jij met de uwe rond?
                    nee, en 't is een XJ40 van '91 met een 3.6 in.

Comment

nee, en 't is een XJ40 van '91 met een 3.6 in.
                      Oei, iets verkeerd opgevat dan

Comment

Oei, iets verkeerd opgevat dan
                        'k ga op termijn wel weer op zoek naar een ouwe 4.2. van ons mieke (en ook een beetje van Avantus) mag ik m'n XJ40 niet wegdoen. terecht, met het sports-pack is het een vette bak.

Comment

'k ga op termijn wel weer op zoek naar een ouwe 4.2. van ons mieke (en ook een beetje van Avantus) mag ik m'n XJ40 niet wegdoen. terecht, met het sports-pack is het een vette bak.
                          Wel, nen engelsman had mij gezegd dat die kleinere motoren niet de moeite waren (minder betrouwbaar). 4.2 zou de beste blok zijn, maar zo ne 5.3 moet toch nog iets of wat geven. Maar als ge de specificaties opzoekt, ziede dat dat best traag is... Terwijl dat dat bijna 300pk heeft...

En m'n pa zegt dat zo een wagen in mijn handen niet lang leeft... Was uw ervaring er dan eigenlijk mee? Zijn dat wat betrouwbare blokken/auto's?

Comment

• het is traag zo'n 5.3, en dan ?

Comment

Wel, nen engelsman had mij gezegd dat die kleinere motoren niet de moeite waren (minder betrouwbaar). 4.2 zou de beste blok zijn, maar zo ne 5.3 moet toch nog iets of wat geven. Maar als ge de specificaties opzoekt, ziede dat dat best traag is... Terwijl dat dat bijna 300pk heeft...

En m'n pa zegt dat zo een wagen in mijn handen niet lang leeft... Was uw ervaring er dan eigenlijk mee? Zijn dat wat betrouwbare blokken/auto's?
                              een Jag is nooit betrouwbaar geweest. pas sinds de samenwerking met en latere overname door Ford, is 't er op vooruitgegaan. zo'n jaren '70-ding is heel fragiel, en Jaguars uit de BL-periode zijn helemaal geen zak waard.

rap zijn ze niet, en dat is voor mij ook niet nodig. 't comfort is haast niet te evenaren.

Comment

• het comfort in een xj 40 is niet denderend

Comment

het is traag zo'n 5.3, en dan ?
                                  inderdaad, en dan?

mijn 3.6 is ook niet de rapste. I don't care, 't ding zweeft over de baan. heerlijk.

Comment

het comfort in een xj 40 is niet denderend
                                    in de 2.9 niet, da's waar.

Comment

• een 3.6 souverign

Comment

een Jag is nooit betrouwbaar geweest. pas sinds de samenwerking met en latere overname door Ford, is 't er op vooruitgegaan. zo'n jaren '70-ding is heel fragiel, en Jaguars uit de BL-periode zijn helemaal geen zak waard.

rap zijn ze niet, en dat is voor mij ook niet nodig. 't comfort is haast niet te evenaren.
                                        Dus wss niet direct iets voor mij. Maar al gereden met zo een 3traps? Zou dat graag eens ervaren eigenlijk. Mss dat dat wel nog het gevoel van power heeft. Rij af en toe met een oudere 4 traps met een 5.7l V8 aan. Dat spel gaat ook de ballen voorruit, maar dat rijd wel leuk. Dus mss dat het bij zo'n Jag ook nog meevalt, maar als ze niet betrouwbaar zijn niks voor mij Vind de looks van die bakken wel fenomenaal. Zo'n bordeaux XJ6 of 12 met beige lederen interieur en dan die houtafwerking. Subliem gewoon.

Comment

• was jij dat ook niet die de automaat in een 416 zuigen vond

Comment

Working...
                                          X