Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    was jij dat ook niet die de automaat in een 416 zuigen vond
    Ja, enorm. Das wel 6traps. Weet nu niet of er veel mogelijkheden zijn bij Merc, maar dit was schakelpatroon:

Met die plus en min is dat te doen, maar op A moet je toch opletten. Schakelt soms terug als je het niet verwacht en schakelt soms niet weer als je wilt dat die weerschakeld... En schakeld ook enorm traag.

Plus, je kan die dus niet in automaat zetten, dat die toch nog wat zuinig rijd. Automaat betekend vloeren = alles. Terwijl ik liever schakel op 3000rpm. Maar dan moet ik m'n voet wat inhouden en dan schakelt die en dan weer vloeren. Aléja, Het zou beter met D en S zijn. Of zo'n schakelaartje. De automaat in een gewone Merc vind ik stukken beter.

Als ge die echt gewoon zijt valt het wel nog iets of wat mee, maar blijft uiteraard traag schakelen. En soms is het echt de moeite niet om weer te schakelen en toch doet die het...
    Last edited by ; 22/06/2008, 22:45.

Comment

• semiautomaat op een 16 ?

Comment

een 3.6 souverign
        beter opletten.

welk bouwjaar was 't?

Comment

• dat kan niet
          zal wel een 13 zijn geweest
          e een semiautomaat zuigt behalve bij een vw 3 liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            beter opletten.

welk bouwjaar was 't?
            87 denk ik

Comment

87 denk ik
              naweeën van 't BL-fiasco.

Comment

dat kan niet
                zal wel een 13 zijn geweest
                e een semiautomaat zuigt behalve bij een vw 3 liter
                Neen, 5cilinder 160pk. En op A is dat volautomatisch. Maar dat is zonder koppelomvormer zeker? Weet nu niet hoe een automaat juist werkt, maar dit schakelt gelijk een persoon. Klinkt niet als een automaat.

Nuja, kan er mij wel mee amuseren. Maar soms word ik er toch wel wat ziek van

Ook nog, 6 versnellingen, maar heel korte. Snap ik het nut niet van op die motor. Mercedes onderschat ofwel die motor, of levert te weinig ratio's. Want die motor kan zeker langere verhoudingen aan. En dan mag dat zwaar geladen zijn.
                Last edited by ; 22/06/2008, 22:50.

Comment

• ik wist niet dat die automaat kon op de 5 cylinder

Comment

ik wist niet dat die automaat kon op de 5 cylinder
                    Is dat niet net logischer? De nieuwe 3.5liter benzine is enkel nog te krijgen met automaat. Maar ik krijg mijn werkgever daar maar niet van overtuigd...

Nuja, infeite is die 160pk al lichtjes overdreven Rij zelf dagelijks met een 413, manuele 5bak met korte verhoudingen, maar wel vertanding voor een theoretische top van 145 denk ik. 140 heb ik er toch al es uitgehaald, maar ja, zo'n spel vangt lucht... De gewone combi's halen makkelijk een hogere snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                      volgende keer rijd je die kerel klem, sleurt 'm uit die bak, laat 'm een verkoopovereenkomst tekenen voor een symbolische euro en breng je die bak rechtstreeks tot bij mij. bedankt.
                      Frankie, hoe zit het met die horizontale strips naast de achterlichten? Vanaf welk jaar zijn die er gekomen of bij welke uitvoering? Was dat een facelift ofzo? Ik heb ze nog maar zeer zelden gezien, ook toen ik leefde in jaartallen dat ze wat meer rondreden dan nu

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Waar staan die allemaal, parking komt me neit direct bekend voor?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                Waar staan die allemaal, parking komt me neit direct bekend voor?
                                Op de parking van 't riet in zillebeke. Denk ik toch.
                                1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Last edited by ; 23/06/2008, 15:56.

Comment

• Last edited by ; 23/06/2008, 15:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                      Waar staan die allemaal, parking komt me neit direct bekend voor?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichten
                                      Op de parking van 't riet in zillebeke. Denk ik toch.
                                      Idd, 't is aan 't Riet.
                                      Er was zaterdagavond een autozoektocht en daar was het vertrek -en aankomstpt
                                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X