Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand dat ik ken heeft een gelijkaardige cabrio. Het is wel een 280. Veel meer weet ik er niet van
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Een paar exclusieve oude Fiatjes
      Bijgevoegde Bestanden
      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Comment

• Donderdag middag een praatje gemaakt met deze 82jarige man in lier,hij vertelde mij dat zijne opel rekord van bj 78 is en 92.000km heeft gelopen te gek voor woorden toch????????

bekijk hem zelf als nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwww

bekijk die velg rand juist nieuw precies

Grtzzzzzzzzzz Sifon.

Comment

• Die zelfde donderdag aant steen in antwerpen een zotte eend

bangelijke sticker

Grtzzzz Sifon.

Comment

• Op enkele km's van mijn deur,vanaf ik besef had van VW een dertig jaar nu al staat er altijd wel iets anders geparkeerd.TE ZOTTEN oprit daar

Deze rode kever donderdag nog volop aan bezig vandaag op de baan gespot

Grtzz Sifon.

Comment

• staan hier weer prachtige machientjes !
                kevers,rekord,356 mmm zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichten
                  Op enkele km's van mijn deur,vanaf ik besef had van VW een dertig jaar nu al staat er altijd wel iets anders geparkeerd.TE ZOTTEN oprit daar

Deze rode kever donderdag nog volop aan bezig vandaag op de baan gespot

Grtzz Sifon.
                  da's toch bij d'n Dolf, niet?

Comment

Donderdag middag een praatje gemaakt met deze 82jarige man in lier,hij vertelde mij dat zijne opel rekord van bj 78 is en 92.000km heeft gelopen te gek voor woorden toch????????

bekijk hem zelf als nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwww

bekijk die velg rand juist nieuw precies

Grtzzzzzzzzzz Sifon.
                    ja prachtig dus

Comment

• die hella's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                        da's toch bij d'n Dolf, niet?
                        Klopt frankie de baan van lier naar lint

Comment

Klopt frankie de baan van lier naar lint
                          als je de ring rond lier afrijdt richting ranst, en je volgt dan de emblemsesteenweg, dan kom je op de rechterkant nog eentje tegen die met oude vw's zit te prullen.

Comment

• Knappe foto's/wagens Sifon, maar hoe zit het met het wrakken-spotten?

Comment

als je de ring rond lier afrijdt richting ranst, en je volgt dan de emblemsesteenweg, dan kom je op de rechterkant nog eentje tegen die met oude vw's zit te prullen.
                              @ frankie Diene weet ik ook wonen, wel ne rare kwast

@ tigra bedankt Tja nog niet in de limburg geraakt en hier in de buurt staan GEEN wrakken

Grtzzzzz Sifon.

Comment

@ frankie Diene weet ik ook wonen, wel ne rare kwast
                                de Cis leeft in zijn garage. of toch bijna.

kerel heeft een enorme vakkennis, dan mag er van mij gerust een hoek af zijn. of geen enkele hoek meer aan staan, in zijn geval.

Comment

en hier in de buurt staan GEEN wrakken
                                  Da kan ni... in elke buurt staan wrakken

doe de baan Heist-op-den-berg - Mechelen eens staat een Volvo 340 tussen het gras van 2m hoog

Comment

de Cis leeft in zijn garage. of toch bijna.

kerel heeft een enorme vakkennis, dan mag er van mij gerust een hoek af zijn. of geen enkele hoek meer aan staan, in zijn geval.
                                    <------------------ allemaal cisse's

@ tigra ik doe mn best heb er 2 opt oog,een mossel en een strijkijzer staan acher elkaar geparkeerd dus moet lukken op ene foto.

@ frankie mocht je eens willen gaan kijken naar die 2 ze staan in kontich;

Grtzzz Sifon.
                                    Last edited by ; 02/07/2008, 00:28.

Comment

• Fiatjes in het zuiden van frankrijk

Comment

• zeg dat wel

al kan de bumper wel een koerske zwart gebruiken... maar dan zou het geen Franse meer zijn natuurlijk

Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                        Fiatjes in het zuiden van frankrijk

Comment

• leve getaande auto's

Comment

Working...
                                          X