Nog meer...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Morgen nog een paar juweeltjes zien ?
Kom gerust eens kijken in Veerle op de markt dan.
Ook vanalles anders te doen om je niet te vervelen.
Veerle = tussen Geel en Diest
Ik ben de organisator van de old-timers aldaar.
“VEJELSE METTEN” ZONDAG 6 JULI”
Weer of geen weer, het is feest in Veerle dorp! Kom naar buiten en zet de zomervakantie gastronomisch in of laat je kinderen sporten, spelen springen, dansen en zingen temidden het mooie dorpsplein.
Geniet van een hapje en een drankje op de vele terrasjes of laat je gaan tijdens koopjesjacht bij de tal van handelaars.
Jongens en meisje kom je uitleven:
4 bungee-trampolines (spring de zon tegemoet)
Gratis rondjes op de grote paardemolen
25 m lang survivalluchtkussen
Keigrote en hoge springkastelen
Kleuterspeelpark
6 trampolines en een ballenbad,…
Straatanimatie, straattheater (Klim-Op)
Limousinetochten of huifkarrentochten
Zwembad …indien goed weer !
KOM OOK EENS KENNISMAKEN MET DEZE VERENIGINGEN:
• KVC Veerle (Wij zullen pintjes tappen, maar je kan ook prijzen winnen bij het penalty trappen!)
• KAV Vorst Meerlaar (Voor jong of oud is er onze ballonwedstrijd, wie meedoet heeft nooit spijt !)
• Fanfare ‘De Wijngaard’ (Geniet van ons orkest of doe mee met onze muzikale behendigheidstest !)
• Toneelkring ‘Klim-Op’ (In onze tent zit een echte vertelfee … kom luister stilletjes mee !)
• Ponyclub ‘de Wijngaard’ (Heb je 1 euro gespaard , maak dan een ritje op een echt paard !)
• Chiro Groot-Vorst (Kom de vakantie vieren - proef onze heerlijk gebrouwen streekbieren !)
• Chiromeisje Veerle (Bij ons altijd plezier - kom eens kijken aan ons lokaal, keitof hier !)
• O2 Fitness (Fietsen op muziek - iedereen kan het, t’is pure dynamiek!)
• Old-timer-club (Die goeie oude tijd toch - oma en opa kennen het zeker nog?)
• VVV-toerisme Laakdal (Win op onze fotozoektocht een damesfiets – meedoen kost alvast niets !)
• KVLV-Veerle (Is je maag aan het grollen? Kom dan proeven van de ‘Vejelse’ Smoutebollen !)
• Politiezone G L M (‘Over kop’ met je auto keren? Ervaar het veilig, je zal er veel uit leren !)
• Jeugddienst Laakdal (Bang om je in te vakantie te vervelen? Ga dan snel naar de grote springkastelen !). Vraag de vakantiefolder aan, want er wordt deze zomer heel wat voor de jeugd gedaan!
• Hou je van jaren 70-80-90-hits? Kom dan luisteren aan de grote Sportraad-piramidetent naar covers van :
om 13.30 FUN 4 TWO en vanaf 17u de schitterende LIONS. Zwaai je benen in de lucht op onze dansvloer aan het groene grasperk !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenMorgen nog een paar juweeltjes zien ?
Kom gerust eens kijken in Veerle op de markt dan.
Ook vanalles anders te doen om je niet te vervelen.
Veerle = tussen Geel en Diest
Ik ben de organisator van de old-timers aldaar.
hé leuk
ik ga morgen zeker proberen eens te komen kijken, moet lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenhé leuk
ik ga morgen zeker proberen eens te komen kijken, moet lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ook, als het in de namiddag is. Uur?
tussen 14 en 15 gaat dat waarschijnlijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzeker namiddag.
tussen 14 en 15 gaat dat waarschijnlijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk BerichtenEn toen ik zaterdag avond toch bezig was met autot's te spotten maar meteen verder gereden naar den deze,zijn er ook ni veel méér van denk ik........
Grtzzzzzzzzz Sifon.
Het is een Matra zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHove zeker? Wij hebben veel spotplaatsen gemeen
Het is een Matra zeker?
Grtzzzzzzzzzzzz Sifon.
Comment
Comment