Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Ik heb eens mijn autoboekje bijgehaald en in 't zonnteje aan 't zoeken geweest .
De eerste is, zoals Frankie al zei, een ISO Fidia S-4
De tweede (hier twijfel ik nog een beetje) is een Swallow Doretti (slechts 276 stuks van gemaakt)
And last but not least, nummer 3 is een Marcos Mantis (nog zeldzamer met productieaantal van 32 stuks)
guS
PS: wat heb ik gewonnen? Ne lekkere gekoelde Duvel?
Ik heb eens mijn autoboekje bijgehaald en in 't zonnteje aan 't zoeken geweest .
De tweede (hier twijfel ik nog een beetje) is een Swallow Doretti (slechts 276 stuks van gemaakt)
And last but not least, nummer 3 is een Marcos Mantis (nog zeldzamer met productieaantal van 32 stuks)
guS
guS
Ja allemaal behoorlijk zeldzaam tuig ! de eerste en de derde waren gewoon te lelijk om verkocht te krijgen en de tweede verkocht te goed zodat ze gedwongen werden er mee te stoppen (door Jaguar) ! is eens wat anders dan al die MG B & Healeys
Ja allemaal behoorlijk zeldzaam tuig ! de eerste en de derde waren gewoon te lelijk om verkocht te krijgen en de tweede verkocht te goed zodat ze gedwongen werden er mee te stoppen (door Jaguar) ! is eens wat anders dan al die MG B & Healeys
Dat snap ik niet echt :/
Als er maar 276 zijn gemaakt, hoe kan hij dan té goed verkopen ?
Comment