Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenDit zijn enkele foto's van onze Pekkerrit. 't Was een geslaagd evenement met 103 wagens en 228 personen!
PS. De rechter DeLorean is de mijne ... De linker DeLorean én De KITT-replica zijn van dezelfde persoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenah dan bent u de schoonbroer van de zus van davy zeker? mijn broer en mijn moeder werken op hetzelfde bedrijf als hem schone delorean!
DeLoreanThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenDe schoonbroer van de zus van Davy? Wacht hoor..... mijn vriendin is de zus van Davy, dat klopt! En dank u wel voor 't compliment!
DeLorean
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenmijn fout, ik bedoelde dus de schoonbroer van davy ofwel de vriend van de zus van davy, en geen mengeling tussen die 2 komde met uw delorean ook naar dream on wheels oostrozebeke?The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenYep, wij komen af naar Oostrozebeke met de DeLoreans (3 of 4 exemplaren) én KITT zal er ook terug bij zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenop die foto's staat die kitt met amerikaanse plaks, mag ie daar zo mee rondrijden?The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenZojuist één van de 52 anderen gezien en dan nog wel in mijn eigen dorp
een 126A!
Kleur staat em geweldig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenYep, wij komen af naar Oostrozebeke met de DeLoreans (3 of 4 exemplaren) én KITT zal er ook terug bij zijn ...
Hier een paar foto's van The Kitt, verleden week in Melick ( NL ) waar ik ook was. ( met de Mustang )
Comment
-
tegen gekomen op een wandelingetje vorige week
deze ook, rijdt hier ook elke dag voorbij de deur:
Comment
Comment