Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Derby-taxi , Jetta 1 , Golf 2...

Comment

• En tot slot nog een Polo, G60 (denk ik) en de pechvogel van de dag

Comment

• golf ralley
          wimoptiek.be op

Comment

• rallye
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 17 mei Stekene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                Dit zijn enkele foto's van onze Pekkerrit. 't Was een geslaagd evenement met 103 wagens en 228 personen!

PS. De rechter DeLorean is de mijne ... De linker DeLorean én De KITT-replica zijn van dezelfde persoon.
                ah dan bent u de schoonbroer van de zus van davy zeker? mijn broer en mijn moeder werken op hetzelfde bedrijf als hem schone delorean!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                  ah dan bent u de schoonbroer van de zus van davy zeker? mijn broer en mijn moeder werken op hetzelfde bedrijf als hem schone delorean!
                  De schoonbroer van de zus van Davy? Wacht hoor..... mijn vriendin is de zus van Davy, dat klopt! En dank u wel voor 't compliment!

DeLorean
                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Die Traction Avant is zot knap!

Comment

• deze Dodge zien staan in Damme, prachtstaat

Comment

De schoonbroer van de zus van Davy? Wacht hoor..... mijn vriendin is de zus van Davy, dat klopt! En dank u wel voor 't compliment!

DeLorean
                        mijn fout, ik bedoelde dus de schoonbroer van davy ofwel de vriend van de zus van davy, en geen mengeling tussen die 2 komde met uw delorean ook naar dream on wheels oostrozebeke?

Comment

mijn fout, ik bedoelde dus de schoonbroer van davy ofwel de vriend van de zus van davy, en geen mengeling tussen die 2 komde met uw delorean ook naar dream on wheels oostrozebeke?
                          Yep, wij komen af naar Oostrozebeke met de DeLoreans (3 of 4 exemplaren) én KITT zal er ook terug bij zijn ...
                          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Yep, wij komen af naar Oostrozebeke met de DeLoreans (3 of 4 exemplaren) én KITT zal er ook terug bij zijn ...
                            ah leuk, die kitt is wel nice tis de bedoeling dat ik der ook zou staan met mijn MR2, maar wegens dat ie nog niet op de baan mag door keuringszever, en ik daar toch niet kangeraken met mijn plaks van mijn andere auto(kan worden in beslag genomen enzo), ga ik nu nog mogen op zoek gaan naar garageplaks ofzo... en wetende dat het maar 3 km van bij mij thuis is op die foto's staat die kitt met amerikaanse plaks, mag ie daar zo mee rondrijden?
                            Last edited by ; 28/05/2009, 20:05.

Comment

op die foto's staat die kitt met amerikaanse plaks, mag ie daar zo mee rondrijden?
                              Nee, momenteel rijd hij nog op ZZ-platen ('t is een 5.0 liter V8!!), maar binnen enkele weken zal ie zijn definitieve nummerplaten hebben. Deze zou gemonteerd worden net onder de 'knight'-nummerplaat naast het (in België verplichte) mistlicht ...

Comment

• Zojuist één van de 52 anderen gezien en dan nog wel in mijn eigen dorp

een 126A!

Last edited by Tigra; 30/05/2009, 18:10.

Comment

• ferme gietwielen

Comment

• Trabbi in minte staat onlang in Kortrijk!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      Zojuist één van de 52 anderen gezien en dan nog wel in mijn eigen dorp

een 126A!

Kleur staat em geweldig!
                                      www.opelklassiek.be

Comment

Hier een paar foto's van The Kitt, verleden week in Melick ( NL ) waar ik ook was. ( met de Mustang )

Comment

• tegen gekomen op een wandelingetje vorige week

deze ook, rijdt hier ook elke dag voorbij de deur:
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X