Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Overlaatst gespot in Durbuy, helaas net te laat om deze prachtige E-type na het nuttigen van een pintje, nog te horen vertrekken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenVriend van mij zond me deze uit Denemarken iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtentegen gekomen op een wandelingetje vorige week
deze ook, rijdt hier ook elke dag voorbij de deur:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIs de Triumph niet van forumlid Jimmy ofzo?
Stieglitz
Comment
-
Vette bak ! Nonkel van een maat van me rijdt met zo ene...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenonder het motto "veel ziet ge ze ook nie meer"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenDie herinner ik me vooral als ambulances. CX blijft sowieso een leuke auto.
In Treviso
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenDeze kwam net van de keuring in Brugge, blanco gekeurd voor dagelijks gebruik :
Een Bentley uit 1954, met dak, deurbekleding en zijpanelen in leder overtrokken !!
Bentley Speed Six "Blue Train Special"?? Het zou een schande zijn zoiets af te keuren.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenVrijdag een paar dingen gezien in m'n omgeving (Brugge), wist nie da hier nog zoveel rondreed
Eerst een Citroen CX 25 TRD TURBO 2 (wat een naam)
en ook die tri break zeg, 138 pk
Comment
Comment