Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Afgelopen oktober in de VS deze oudjes in perfekte staat zien staan. (Stonden in de vertrekhal van Valle Airport, Arizona. Is op de weg van Flagstaff naar de Grand Canyon)
The Russo and Steele auction site in Scottsdale, Ariz., was closed Friday morning--and may not open to the public at all during the day--as city and auction officials assess damage after high winds Thursday night ripped tents from their anchors and damaged several cars.
Raar dat hij niet geapreccieerd word, ik vind die Audi gewoonweg prachtig!
Stiekem al eens zitten denken om op de rode kadett ook zo'n ronde mistlamp achteraan te hangen
Sorry,kweet et ook nu pas... Voor diegenen die dit weekend in Brugge zijn :
Auto-Retro, in de Beurshalle ,nabij het Zand (Hauwerstraat,rechttegenover de Politie)
Merk in de kijker : Bentley
Inkom : 8 euro
Het zou me niet verbazen als het nog van de eerste eigenaar is
btw, heel misschien rij ik binnenkort ook op oude nummerplaten. Je kan ze overzetten van vader op zoon en zo kan ik misschien die van m'n grootvader krijgen
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Het zou me niet verbazen als het nog van de eerste eigenaar is
btw, heel misschien rij ik binnenkort ook op oude nummerplaten. Je kan ze overzetten van vader op zoon en zo kan ik misschien die van m'n grootvader krijgen
Dat zou gewoon te zalig zijn
Als da ga, kan ik misschien binnen een paar jaar de platen van mijne 85 jaar oude opa nemen die zijn platen zijn nog van eind jaren 50.
Als da ga, kan ik misschien binnen een paar jaar de platen van mijne 85 jaar oude opa nemen die zijn platen zijn nog van eind jaren 50.
Ik weet eigenlijk niet van wanneer de platen van mijn opa zijn uitgegven.
De plaat is 1.B. xxx
Echt recent lijkt hij me niet
Ik denk zelfs dat die op zijn brilleke, dat hij nieuw gekocht had, heeft gehangen
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Ik weet eigenlijk niet van wanneer de platen van mijn opa zijn uitgegven.
De plaat is 1.B. xxx
Echt recent lijkt hij me niet
Ik denk zelfs dat die op zijn brilleke, dat hij nieuw gekocht had, heeft gehangen
Comment