Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit weekend in het centrum van Stavelot deze oude Toyota tegen gekomen.
    Iemand enig idee welk model?
    Zelfs het logo vooraan is gelijk nog van een oud type of zo?

excuses voor de slechte kwaliteit: maar had camera net op het hotel achtergelaten. Dus foto moeten trekken met de GSM :s
    Bijgevoegde Bestanden
    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• ik denk een corolla

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
        ik denk een corolla
        Yes indeed, mijn pa zijn eerste wagen maar dan in een soort brons goud geel kleurtje

Comment

• Corolla 1400 cc uit 1970
          Geproduceerd in mei 1970 met een 1400 cc T motor ( E20 ) en de 1600 cc 2T OHV
          OHV = nokkenas bij in de cillinderblok.

Op de zijkant moet het cc vermeld staan, maar daar is er geen foto van zeker ?
          Last edited by ; 26/02/2010, 13:47.

Comment

• neen, helaas. Van de zijkant heb ik geen foto.
            Oja, en de auto is knalrood hé. Niet roze zoals de foto doet uitschijnen

thx voor de info

Comment

• Vind die foto's nog redelijk geslaagd: ze zien er ook vijfendertig jaar oud uit

Comment

• Wolseley, net als een Mini,maar met een kontje
                Op de achtergrond de Vauxhall Cresta, die nog altijd te koop staat...

Comment

• Aan de roest te zien,is het duidelijk dat ze van Engeland komen...
                  De neus gelijkt goe op die van een Volvo (164?)

Comment

• Comment

• Maandag in de in de buurt van de Tinnepotstraat in Gent een Benz 250ce zien staan, wel geen foto getrokken. Was volgens mij zelfde kleur als deze: http://www.classicvehiclesunlimited....s/mb_250ce.jpg

Zag er absoluut nog zeeeeeer goed uit vanbuiten, en vanbinnen ook.

Comment

• Waar staat die Wolseley? Hopelijk niet aan het wegrotten?

Comment

• Een echte?

Comment

• Speciale sportwagen toch altijd geweest zo een Cobra.
                            Een echte ? Kan je niet zien op een foto hé, wie weet
                            Spijtig dat hier het stuur rechts staat, veel pret af als je er hier mee moet rondrijden, maar toch.
                            Ja, ze mogen hem hier toch komen afzetten zenne !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                              zo heeft onze pa er twee gehad, ne gewone en ne tiger, waren zijn beste autos ooit zei hij
                              Ik wil er zo graag zo eentje hebben, hé. Maar Panhards zijn zo zeldzaam en moeilijk te vinden
                              2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• De cobra op de E313...waarschijnlijk richting Antwerp Expo..voor dit weekend

Comment

De cobra op de E313...waarschijnlijk richting Antwerp Expo..voor dit weekend

Yep, ik dacht het al .......... dit is in Herentals afrit industrie getrokken. Richting Antwerpen.

Een hele mooie tentoonstelling daar in Antwerpàen dit WE, ik ga er ook altijd naartoe. ( om te kwijlen )

Comment

• de mooiste van Belgie...ik probeer morgen en zondag tegaan...gezellig altijd daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                                      Waar staat die Wolseley? Hopelijk niet aan het wegrotten?
                                      Die vind je terug in het industrieterrein "Blauwe Toren" in St-Pieters (Brugge)
                                      Straatnaam weet ik nie,maar 't is daar niet zo groot,gemakkelijk te vinden (op het einde van een doodlopend deel)

Comment

De cobra op de E313...waarschijnlijk richting Antwerp Expo..voor dit weekend
                                        Wat was er te doen dan? Want ben ook nog vrachtwagen met NL platen tegen gekomen met deze op.

Comment

• vandaag nog Antwerp Classic Salon in expo Antwerpen...een aan rader...

Comment

Working...
                                          X