Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichtenleuke foto's , heb er van genoten.
en mooie auto's2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
Prachtige '65 (of '66) fastback V8.
de eigenaar woont niet zover van dat tankstation, heb hem al eerder gezien toen hij z'n Mustang aan het afwassen was (kort na de winter)
Comment
-
Ford Mustang in Knokke
MG MGB GT in Knokke
Veteran Car Show in De Haan (4 juli 2010)
Meer foto's: http://www.fredericlouis.be/2010/07/21/veteran-car-show
Heb nog veel meer foto's, dus op aanvraag indien geïnteresseerd.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Vandaag deze prachtig gerestaureerde Isetta uit '56 gespot, met erachter een Isetta uit '59 die nu gerestaureerd wordt. De eigenaar heeft er in totaal 5. De gerestaureerde Isetta zag er nog slechter uit dan die erachter! Was helemaal rot zei de eigenaar me. 't Klein dingetje zou iets van 18.000 euro waard zijn nu. Die achterste Isetta haalde hij uit een verre hoek in Polen.
Wou eerst stiekem een foto'tje trekken vanuit de auto, maar de eigenaar zag me en zei dat ik gerust meer foto's mocht nemen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenDie laatste foto van die Iseta, steekt daar nu zeep en nen tandenborstel in dat deurvakje ?De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
818
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenDoet me steeds terugdenken aan die hilarische aflevering in Top Gear
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtensuper gerestaureerd die Isetta! Doet me steeds terugdenken aan die hilarische aflevering in Top Gear
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kv77 Bekijk BerichtenDat is mijn auto... Kleine correctie : is een 616 ipv 818
Comment
Comment