Een rasechte daily driver , wordt gebruikt als werkpaard van een bouwvakker (hij heeft er nog staan, maar die zijn in betere staat)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenEen rasechte daily driver , wordt gebruikt als werkpaard van een bouwvakker (hij heeft er nog staan, maar die zijn in betere staat)
*pic*
Geraakt dat door de keuring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk BerichtenGeraakt dat door de keuring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenOld-timer hoeft maar 1 keer naar de keuring, bij inschrijving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fruyt Bekijk Berichtenprachtige ba(c)k ! !
de eigenaar woont niet zover van dat tankstation, heb hem al eerder gezien toen hij z'n Mustang aan het afwassen was (kort na de winter)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenEen tijdje geleden deze gezien in Gent:
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
-
Citroën MehariDe dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenOld-timer hoeft maar 1 keer naar de keuring, bij inschrijving.
Comment
-
Deze middag aan't tankstation zag ik vanuit mijn ooghoek iets komen aanrijden wat leek op een Hudson Hornet, toen ik hem tegoei zag bleek het echter een Mercury Monterey te zijn:
Kon er mijn ogen niet vanaf houden, en het heeft lang geduurd eer zijn gaston vol was
Man man man, zo'n presence
Zou wel andere kleurencombo verkiezen
Comment
-
In het weekend deze tegengekomen, weet iemand wat dit is? Heb wat opgezocht op internet maar niks gevonden... Had ook stickertje met "Mille Miglia" op de zijkant en een inschrijvingssticker die geldig was tot 1951.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenPrachtig alleen al hoe die pinkers geplaatst zijn
langs de buitenkant van het remlicht ?
Comment
Comment