Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Deze middag aan't tankstation zag ik vanuit mijn ooghoek iets komen aanrijden wat leek op een Hudson Hornet, toen ik hem tegoei zag bleek het echter een Mercury Monterey te zijn:

Kon er mijn ogen niet vanaf houden, en het heeft lang geduurd eer zijn gaston vol was
    Man man man, zo'n presence

Zou wel andere kleurencombo verkiezen

ahum

mercury monterey

mercury eight

die mercury eight kan je trouwens vandaag de dag nog steeds kopen als kitcar.
    1949 merc, 1949 mercury, 1950 merc, 1950 mercury, 1951 merc, 1951 mercury, 49 merc, 49 mercury, 50 merc, 50 mercury, 51 merc, 51 mercury, air ride, air ride mercury, chopped body, chopped lead sled, chopped marc, chopped mercury, chopped top, fiberglass merc, fiberglass mercury, lead sled, merc kit, merc kit car, merc lead sled, merc replica, merc reproduction, mercury kit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
      In het weekend deze tegengekomen, weet iemand wat dit is? Heb wat opgezocht op internet maar niks gevonden... Had ook stickertje met "Mille Miglia" op de zijkant en een inschrijvingssticker die geldig was tot 1951.

Volgens RDW.nl is het een Jag XK special, dat verklaart ook het "Jag"-opschrift vanachter en de "XK Special" in de grille
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        mercury eight
        Whoops

Comment

?
          langs de buitenkant van het remlicht ?
          Op de carrosserie waar de softop begint .
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Eigenaar van die wagen heeft zijn wagen altijd bij zich

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Deze middag aan't tankstation zag ik vanuit mijn ooghoek iets komen aanrijden wat leek op een Hudson Hornet, toen ik hem tegoei zag bleek het echter een Mercury Monterey te zijn:

Kon er mijn ogen niet vanaf houden, en het heeft lang geduurd eer zijn gaston vol was
            Man man man, zo'n presence

Zou wel andere kleurencombo verkiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
              Tatra...

Die laatste is toch een Vauxhall Viva ? (tegenhanger van de Opel Kadett B)
              Kadett A Coupe 1000 ['65], Kadett B Sedan 1.1N ['68], Kadett B Coupe 'Rallye' LS 1.2S+['72], Kadett C1 City DeLuxe 1.2S Automatic ['76], Kadett C2 Coupe DeLuxe 1.2N ['77], Kadett D Sedan 1.2N ['80], Kadett D 4D 1.3N Automatic ['82], Manta A 1.6SR (2.0S) ['74], Manta B1 2.0S ['81], Volvo 145 B20A ['70], Volvo 850GLT B5204FS ['95]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                Eigenaar van die wagen heeft zijn wagen altijd bij zich

Is me niet opgevallen

Comment

ahum

mercury monterey

mercury eight

die mercury eight kan je trouwens vandaag de dag nog steeds kopen als kitcar.
                  1949 merc, 1949 mercury, 1950 merc, 1950 mercury, 1951 merc, 1951 mercury, 49 merc, 49 mercury, 50 merc, 50 mercury, 51 merc, 51 mercury, air ride, air ride mercury, chopped body, chopped lead sled, chopped marc, chopped mercury, chopped top, fiberglass merc, fiberglass mercury, lead sled, merc kit, merc kit car, merc lead sled, merc replica, merc reproduction, mercury kit

http://www.gothamcruisers.com/49merc.htm
                  Dit is wel degelijk een Mercury Monterey van eind de jaren '40. Wikipedia klopt niet altijd of is niet altijd volledig, want voor 1950 waren er ook al Monterey's. Dit is er dus ééntje van ...
                  Bijgevoegde Bestanden
                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Een Ponton 180D op dagelijkse platen.

Comment

• Comment

• Van het weekend in Duitsland (Moezel) ...

View My Video

View My Video

View My Video
                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• 2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• @ Yorvic : is idd een Vauxhal Viva, maar welke tegenhanger het is...geen idee van.
                            Forumlid Opelfreak weet daar alles van

Comment

• Op de parking van doe-het-zelf zaak... Vind het een zeeer prachtig dingetje, maar om een scherpe bocht te nemen...

Comment

Op de parking van doe-het-zelf zaak... Vind het een zeeer prachtig dingetje, maar om een scherpe bocht te nemen...

Ik wist niet dat je dat op een moto plaat kon zetten. Da's toch een Reliant Robin he?

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Toch ff staan gapen naar deze... was echt in nieuwstaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Volgens RDW.nl is het een Jag XK special, dat verklaart ook het "Jag"-opschrift vanachter en de "XK Special" in de grille
                                      Zover was ik ook al, wil eerder iets weten over de historie achter deze wagen, vind echt niks terug van foto's ofzo van gelijkaardige wagens..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                        Ik wist niet dat je dat op een moto plaat kon zetten. Da's toch een Reliant Robin he?
                                        Robin 850, stond er achteraan op. Mss adhv de breedte of aantal wielen, kheb al quads gezien met motoplaat en andere met wagenplaat, dusja... 'tis voor de kenners

Comment

Robin 850, stond er achteraan op. Mss adhv de breedte of aantal wielen, kheb al quads gezien met motoplaat en andere met wagenplaat, dusja... 'tis voor de kenners
                                          Quad ingeschreven als landbouwvoertuig (meestal Yamaha Grizzly, Kodiak,...) ==> wagenplaat
                                          Quad ingeschreven als 4-wielige motor (Banshee, Raptor,...) ==> motorplaat
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X