Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• est-ce ta féte? Jaaaren geleden dat ik dat nog gezien had, een Renault Estafette, met dagelijkse plaat !! In een zeer prachtige staat zelfs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

check @ 1:18
      Schit-te-rend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
        est-ce ta féte? Jaaaren geleden dat ik dat nog gezien had, een Renault Estafette, met dagelijkse plaat !! In een zeer prachtige staat zelfs...

Zalig decor ook.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Die staat daar in elk decor, die staat altijd buiten...Ik denk dat het niet evident is om een garagebox te vinden met zo'n hoogte...

Comment

• dat busje
            2015 BMW S1000R
            2010 Renault Clio RS Cup
            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

est-ce ta féte? Jaaaren geleden dat ik dat nog gezien had, een Renault Estafette, met dagelijkse plaat !! In een zeer prachtige staat zelfs...

Nostalgie! De ijskar die in mijn kindertijd bij ons in 't dorp kwam, was nog zo eentje
              sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Daarstraks kwam er zo een soort voorbij gereden hier thuis maar in het rood ... optrekken da die deed en da geluid precies ne ferrari moteur derin ofzo ... en luid
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• m'n Mini begint stilaan vorm te krijgen...bijna 2j aan bezig

Comment

• Goe bezig gangster
                    www.opelklassiek.be

Comment

• @ ganstertje?

Zelf geschuurd en opgelapt?(Vragend naar meer technisch/mechanisch verhaal bij de foto's.......)

En wat voor type brommer staat daar op de eerste foto rechts van de mini?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                        @ ganstertje?

Zelf geschuurd en opgelapt?(Vragend naar meer technisch/mechanisch verhaal bij de foto's.......)

En wat voor type brommer staat daar op de eerste foto rechts van de mini?
                        Ik zal em mss es uitgebreid voorstellen, later. Zelf geschuurd, gelast en uitgebuild, enkel niet zelf gespoten..
                        De brommer is een ouwe Flandria die dient als deco in de tuin...

Comment

• Effe off-topic
                          De Flandria... De éne vindt het tof, de ander vindt het maar niks, da's kwestie van smaak.
                          De motor was vastgelopen, en kwou em nie nr het oud-ijzer doen...

Comment

• mmm oude brommertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                              Starion wide body, zal je niet vaak tegenkomen.
                              hollandse kollega van me rijdt 1 in purper mettalic van een diablo

waaslanders zal dat mss al wel eens opgevallen zijn

Comment

• Stijlvolle Opel Admiral

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Momenteel bezig met het opknappen van een Jaguar XJ12C

Nu denkt u: een jaguar xj is toch niet exclusief?? Maar die "C" staat voor "coupe"
                                  En van die met een V12 motor zijn er maar +-1200 gemaakt

Comment

• Prachtige wagen , Uw eigendom ?

Comment

• Mooie Jaguar...zijn de velgen orgineel??

Comment

Effe off-topic
                                        De Flandria... De éne vindt het tof, de ander vindt het maar niks, da's kwestie van smaak.
                                        De motor was vastgelopen, en kwou em nie nr het oud-ijzer doen...

Ik vind het wel wat hebben.

Al zou er wel wat meer groen rond mogen ipv aarde.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
                                          Prachtige wagen , Uw eigendom ?
                                          De wagen is idd mijn eigendom

Comment

Working...
                                          X