Heb je die Giulia op het traject Westmalle-Leuven gespot?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichtenoriginele achterlichten wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenManta A ?
Ik dacht eerst van ne remorque, maar het lijken er van ne Ferrari 308 te zijn. Is dan toch tenminste binnen dezelfde familiesigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Geen foto's omdat ik aan het werken was, maar aan de McDonalds in Wijnegem kwam door de drive true een hoop hollanders: geel-zwarte kadett, een of andere mercury volgens een collega, witte kever 1303 cabrio, zwarte amazone, opel 1200 denk ik en nog een hoop.
Vervolgens gingen ze op de parking staan en ontstond daar als het ware een meet&greetDe dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten't is al overmorgen
Comment
-
Vandaag naar een oldtimerevenement geweest op de Antwerpse scheldekaaien (www.acce.be), was wel de moeite, echt honderden oldies van alle maten en gewichten. Een kleine selectie:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVandaag naar een oldtimerevenement geweest op de Antwerpse scheldekaaien (www.acce.be), was wel de moeite, echt honderden oldies van alle maten en gewichten. Een kleine selectie:
Bijgevoegde Bestandensigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
@Elio: wij zijn daar dus de zondag speciaal voor naar A'pen gereden hé. Maar dat event gewoon niet gevonden
En dat was toch voor dit? http://www.touramical.be/ (aan de transporttrucks te zien op de achtergrond)
Derna doorgereden naar Putte naar een ander event, om daar toch nog heel wat leuks te zien
@gangstertje: blijkbaar heb ik de Topdag in Erembodegem weer gemistLast edited by BlueSkyraider; 14/05/2011, 15:58.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten@Elio: wij zijn daar dus de zondag speciaal voor naar A'pen gereden hé. Maar dat event gewoon niet gevonden
En dat was toch voor dit? http://www.touramical.be/ (aan de transporttrucks te zien op de achtergrond)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten@Elio: wij zijn daar dus de zondag speciaal voor naar A'pen gereden hé. Maar dat event gewoon niet gevonden
En dat was toch voor dit? http://www.touramical.be/ (aan de transporttrucks te zien op de achtergrond)
Derna doorgereden naar Putte naar een ander event, om daar toch nog heel wat leuks te zien
@gangstertje: blijkbaar heb ik de Topdag in Erembodegem weer gemist
er stond idd veel moois, niet alleen VW's zoals deze gogomobil en Simca Cinq...
Comment
Comment