Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik volg Tigra hierin...
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
      Ik volg Tigra hierin...
      En kom niet af met zeldzaam... want ik zie begod meer Pagodes dan Jazz op de straat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
        Ik volg Tigra hierin...
        Idem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Vind ik een beetje een spijtige opmerking.

Is het omdat het niet veel waard is dat het geen oldtimer kan of mag worden??
          Iedere auto mag van mij een oldtimer worden, maar of ik 'em daarom mooi moet vinden, das iets anders? Er zullen altijd wel liefhebbers voor te vinden zijn in de toekomst ... Ik persoonlijk vind dat een Jazz nu niet echt 'mooi' te noemen is, maar iemand anders misschien wel, das voor iedereen persoonlijk. Geef mij dan maar de Pagode ....

En trouwens: mijn vrouw heeft een Renault 11 TXE rijden (1984) als oldtimer die op zich ook weinig waarde heeft, maar hij wordt wel verzorgd tot in de puntjes. Dus zeg nu niet dat ik de waarde van een oldtimer link aan de 'leute' die je ermee kan hebben, hé ...

DeLorean
          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
            Toch al stukken interessanter dan die belachelijke Honda die ervoor geplaatst is ...

Beetje spijtige opmerking idd... Elke auto die de leeftijd van 25 jaar bereikt heeft is interessant en zoals al eerder vermeld is die Jazz vele malen exclusiever dan een pagode...

Leve de ondergewaardeerde auto !
            www.opelklassiek.be

Comment

Iedere auto mag van mij een oldtimer worden, maar of ik 'em daarom mooi moet vinden, das iets anders? Er zullen altijd wel liefhebbers voor te vinden zijn in de toekomst ... Ik persoonlijk vind dat een Jazz nu niet echt 'mooi' te noemen is, maar iemand anders misschien wel, das voor iedereen persoonlijk. Geef mij dan maar de Pagode ....

En trouwens: mijn vrouw heeft een Renault 11 TXE rijden (1984) als oldtimer die op zich ook weinig waarde heeft, maar hij wordt wel verzorgd tot in de puntjes. Dus zeg nu niet dat ik de waarde van een oldtimer link aan de 'leute' die je ermee kan hebben, hé ...

DeLorean

Er zijn natuurlijk ook wagens die ik minder mooi vind

En die R11 willen we wel eens zien!
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                Er zijn natuurlijk ook wagens die ik minder mooi vind

En die R11 willen we wel eens zien!
                Geen probleem! Dit is onze andere oldtimer ... een Renault 11 TXE uit 1984 met 123000km op de teller. In 1984 nieuw aangekocht door mijn vrouw's opa en sinds enkele jaren in ons bezit. Er wordt elk jaar mee naar Italië gereden (3400km heen en terug), dus hij doet wel zijn kilometers ...

Oh ja, de groene Renault 18 GTL is van mijn schoonbroer en wordt eveneens maniakaal onderhouden en de DeLorean is de mijne ...

Dus ik ben wel degelijk een liefhebber van de 'ondergewaardeerde' wagen (oldtimer of niet), die Jazz vind ik gewoon spuuglelijk (maar zoals ik al zei, das persoonlijk hé ...).

DeLorean
                Bijgevoegde Bestanden
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• prachtig zeg, allebei

nog vinnig daarbij zeker, die txe ? 87 pk/900 kg

Comment

• vorige week deze tegengekomen, maar ik ben vergeten wat het is

Bijgevoegde Bestanden
                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      prachtig zeg, allebei

nog vinnig daarbij zeker, die txe ? 87 pk/900 kg
                      't Is een 1.7 liter die erin ligt, maar om eerlijk te zijn, ik heb geen idee van het aantal pk's. Ik kan je wel verzekeren; 't gaat vooruit! Ik heb al veel mensen laten verschieten aan de rode lichten hoe ons 'elfke' vooruit gaat bij groen (niemand verwacht dat van een 'oude' auto, hé?) ...

Comment

Dus ik ben wel degelijk een liefhebber van de 'ondergewaardeerde' wagen (oldtimer of niet), die Jazz vind ik gewoon spuuglelijk (maar zoals ik al zei, das persoonlijk hé ...).

OK, over smaak en goesting valt niet te twisten. Ik vind een Jazz nu ook niet écht mooi hoor, maar schoonheid vervalt in dit geval, het is de leeftijd waar je altijd respect voor moet hebben. Sommige auto's zijn bijvoorbeeld schoon van lelijkheid (zo'n beetje een zelfgevonden gezegde )

Voor de rest geen problemen, ik vond alleen uw eerste post een beetje uit de hoogte klinken: zo van "wat nen brol is me dat?" en geef toe: er zijn veel mensen uit de oldtimerwereld die er zo over denken... en daar kan ik nu eenmaal niet goed tegen

Maar ik heb u verkeerd begrepen, de spons erover... en afsluiten met te zeggen: wat een prachtige R11 heb je daar
                        Last edited by Tigra; 21/09/2011, 18:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          OK, over smaak en goesting valt niet te twisten. Ik vind een Jazz nu ook niet écht mooi hoor, maar schoonheid vervalt in dit geval, het is de leeftijd waar je altijd respect voor moet hebben. Sommige auto's zijn bijvoorbeeld schoon van lelijkheid (zo'n beetje een zelfgevonden gezegde )

Voor de rest geen problemen, ik vond alleen uw eerste post een beetje uit de hoogte klinken: zo van "wat nen brol is met dat?" en geef toe: zo zijn er ook veel mensen uit de oldtimerwereld die er zo over denken... en daar kan ik nu eenmaal niet goed tegen

Maar ik heb u verkeerd begrepen, de spons erover... en afsluiten met te zeggen: wat een prachtige R11 heb je daar
                          Geen probleem! En bedankt voor het compliment, ik zal het doorgeven aan mijn vrouw ; technisch gezien is het haar auto ...

Comment

Geen probleem! En bedankt voor het compliment, ik zal het doorgeven aan mijn vrouw ; technisch gezien is het haar auto ...
                            We gaan nog een Renault jaren 80 club kunnen oprichten want ik heb ook nog een R5'ke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                              vorige week deze tegengekomen, maar ik ben vergeten wat het is

Ford Zodiac '56 - '62

Comment

Geen probleem! Dit is onze andere oldtimer ... een Renault 11 TXE uit 1984 met 123000km op de teller. In 1984 nieuw aangekocht door mijn vrouw's opa en sinds enkele jaren in ons bezit. Er wordt elk jaar mee naar Italië gereden (3400km heen en terug), dus hij doet wel zijn kilometers ...

Oh ja, de groene Renault 18 GTL is van mijn schoonbroer en wordt eveneens maniakaal onderhouden en de DeLorean is de mijne ...

DeLorean
                                Ik heb ze blijkbaar gezien op het Renault evenement in Francorchamps in 2008

Prachtig !
                                www.opelklassiek.be

Comment

• jaguar

Weet niet of deze exclusief of oldtimer is , maar ik weet wel dat ik deze weldra zal doen blinken!!

Danny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Ik heb ze blijkbaar gezien op het Renault evenement in Francorchamps in 2008

Prachtig !
                                    Zou kunnen; we gaan er elk jaar naartoe. 2008 was het enigste jaar dat we met beide oldtimers geweest zijn naar Francorchamps, maar nu gaan we OF met de Renault 11 OF met de DeLorean, we proberen af te wisselen ...

Als ge ons nog eens tegenkomt, zeker ne keer ne goeien dag zeggen hé !!

DeLorean

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
                                      Ford Zodiac '56 - '62
                                      thanx
                                      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• tijdje geleden de volgende gespot:

eerst is een Cherokee dacht ik; iemand de details van beide wagens?
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                          tijdje geleden de volgende gespot:

eerst is een Cherokee dacht ik; iemand de details van beide wagens?
                                          De eerste is een Jeep Cherokee / Wagoneer (enkel verschil in uitrusting, niet zichtbaar op de foto) (1975-1982), de achterste is een Chevrolet Bel Air Townsman Station Wagon (1957)

Comment

Working...
                                          X