Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die linkse is een erg exclusieve.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• @ Ian: moesten de deelnemers een minimum aantal verstralers hebben om aan die rondrit mee te doen?

edit: die Manta GT/E zou ik nog wel willen
                edit2: of die Rover of die witte Celica of die Fiesta of die 911 van patje007...

Deze vandaag geparkeerd zien staan in centrum Brussel:

Foto0346.jpg
                Last edited by betaveloce; 16/06/2012, 00:15.
                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                  @ Ian: moesten de deelnemers een minimum aantal verstralers hebben om aan die rondrit mee te doen?

edit: die Manta GT/E zou ik nog wel willen
                  edit2: of die Rover of die witte Celica of die Fiesta of die 911 van patje007...

De Molen Classic is géén rondrit, maar een VAS-Classic.
                  Was daar trouwens ook, als deelnemer ( witte Mazda6 sportbreak ).

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                    De Molen Classic is géén rondrit, maar een VAS-Classic.
                    Was daar trouwens ook, als deelnemer ( witte Mazda6 sportbreak ).
                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Ian, die oranje 126, had die Belgische platen? Is een modelletje van na 1993, maar heeft geen lambda of katalysator normaal en valt daardoor niet in te schrijven.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                      Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
                        Ian, die oranje 126, had die Belgische platen? Is een modelletje van na 1993, maar heeft geen lambda of katalysator normaal en valt daardoor niet in te schrijven.
                        Ja, die staat zelfs op O-plaat, wat al helemaal niet kan kloppen

Kom hem regelmatig tegen op foto, doet blijkbaar veel rondritten van dat genre.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          Ja, die staat zelfs op O-plaat, wat al helemaal niet kan kloppen

Kom hem regelmatig tegen op foto, doet blijkbaar veel rondritten van dat genre.
                          hoe kan die op o-platen staan ? want is idd een laat model ... raar
                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• een plaat is een plaat hé , als er maar iets ophangt !

Zoiets?

Comment

• Een chassisnummer is een chassisnumer, als er maar iets instaat Fout chassisnummer dus, ik vroeg me gewoon af hoe het zat ;-) Zo kan ik het iig ook :p
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                              Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Normaal geef ik nooit aandacht aan die garage, maar met deze blikvanger... Camaro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
                                  Een chassisnummer is een chassisnumer, als er maar iets instaat Fout chassisnummer dus, ik vroeg me gewoon af hoe het zat ;-) Zo kan ik het iig ook :p
                                  Volgens Gregor papieren is dat oranje rugzakje van 1985.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mijn vader is deze tegengekomen op het werk ...

Comment

• 2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Dik! Uw pa werkt op een grote boot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          Dik! Uw pa werkt op een grote boot?
                                          Mijn vader werkt in een grote haven de haven van Antwerpen

Comment

Working...
                                          X