Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    yep, belgische O plaat.

den deze rijd op dagelijkse belgische platen rond. dus gewoon jaarlijks naar de keuring. verschil op deze is dat die 4 dezelfde banden heeft. de vorige heeft verschillende maat en dat lukt niet op de keuring
    Als deze wagen al van voor 1-1-1999 ingeschreven is kan het ook evengoed een Oldtimer zijn , en moet hij dus niet naar de keuring

Comment

• ik ken die kerel persoonlijk. heeft er de laatste jaren zijn vooras door moeten vervangen en 4gelijke banden moeten steken om nog door de dagelijkse keuring te gaan. is ook de voorzitter van de bsca club. deze is 100% dagelijks gekeurd, niks oldtimer.

destijds kon je oldtimer hebben met je oude nr plaat, de laatste jaren hebben die wel hun nr plaat moeten inwisselen voor een O-plaat, of opnieuw jaarlijks naar de keuring. een 'oldtimer' met vrijstelling van keuring kan nu dus NIET meer op een gewone nr plaat staat, enkel Oplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
        ik ken die kerel persoonlijk. heeft er de laatste jaren zijn vooras door moeten vervangen en 4gelijke banden moeten steken om nog door de dagelijkse keuring te gaan. is ook de voorzitter van de bsca club. deze is 100% dagelijks gekeurd, niks oldtimer.

destijds kon je oldtimer hebben met je oude nr plaat, de laatste jaren hebben die wel hun nr plaat moeten inwisselen voor een O-plaat, of opnieuw jaarlijks naar de keuring. een 'oldtimer' met vrijstelling van keuring kan nu dus NIET meer op een gewone nr plaat staat, enkel Oplaat
        idd, heb er ook voor gekozen om dagelijks te laten keuren met m'n gewone plaat (3letter-3cijfer combinatie, binnen een paar jaar kan je ze op je ene hand tellen )
        btw, mooie resto van de Fiesta !!

Comment

• niet super exclusief, maar als je weet dat er zo een 20-tal na elkaar reden (op E40 tussen Aalst en Gent) deze voormiddag
          kon het toch niet laten foto's te nemen

allemaal Fr nummerplaten, vond het wel raar om met deze auto's gewoon op de E40 te gaan rijden, ipv mooie wegjes daar in de streek op te zoeken ...

Comment

• ah, die herken ik. die komen ook elk jaar naar de meeting in wervicq. waarschijnlijk zijn ze naar een verre meeting gegaan en nemen ze de snelste baan naar huis.
            als ze van duitsland afkomen, kan ik best begrijpen dat ze geen kleine wegjes meer nemen nu

dit is een foto van vorig jaar, waarschijnlijk staat die auto er ook bij

ik denk dat er toen 40-50 stonden

Comment

• sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Lancia fulvia, heerlijk!

Comment

• waw

Comment

• [QUOTE=fcapri;4938242]ah, die herken ik. die komen ook elk jaar naar de meeting in wervicq. waarschijnlijk zijn ze naar een verre meeting gegaan en nemen ze de snelste baan naar huis .
                    Wervik , en niet Wervicq . Het is nog altijd een Vlaamse gemeente . Volgende week Zondag weer Oldtimermeeting in Wervik . Als het weer meevalt ben ik weer van de partij .

Comment

• mogelijks ga ik ook in de voormiddag.

Comment

• De spots van de voorbije weken.
                        De kwaliteit van de foto's is niet geweldig, ik geef het toe

Comment

• Deze reed van de Carrefour-parking :

Comment

• Ja man, en staat ook op gewone platen, chapeau!

Comment

• Is de dagelijkse wagen van een oude man in A'pen. Al eens klapke mee gedaan, maar niet echt iets speciaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                Is de dagelijkse wagen van een oude man in A'pen. Al eens klapke mee gedaan, maar niet echt iets speciaal.
                                een Adenauer Mercedes 300 die nog als dagelijkse auto dienst doet niet echt iets speciaal ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                  mogelijks ga ik ook in de voormiddag.
                                  De ontsteking van de Simca 1000 is hersteld, dus zondag staat die er ook (rond 10h stop ik effe in de Texaco op de E403, mss zie ik er nog...)

Comment

• Een paar sfeerpics van de reis...

Comment

• Comment

• Comment

• De mijne mag hier ook even bij staan,...

Comment

Working...
                                          X