Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
-
IMG_0682.jpgIMG_0683.jpg
Niet zo duidelijk (niet zelf getrokken; ik weiger mijn gsm boven te halen als ik aan het rijden ben), maar 't is een citroën traction avant (vertelt google mij).
Wat een presence dat die kar heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenEen paar sfeerpics van de reis...
Comment
-
deze ochtend op de Antwerpse ring
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Altijd geweldig als er zo eentje op de snelweg passeert.
Zitten vaak hoger dan een SUV rijder en gaan vaak zeer goed vooruit!1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtendeze 2 stonden vanavond in Mechelen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenGangstertje : Als je nog foto's van Wervik hebt , laat maar komen .
Was je daar ook met de Datsun? nie gezien (of op ander tijdstip gekomen?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenIk zal es kijken...
Was je daar ook met de Datsun? nie gezien (of op ander tijdstip gekomen?)
Traction avant met expirimenteele koplampen
terug mijn originele wieldopjes geplaatst
Mijn oudste zoon zijn Kadett
redelijk gave Datsun 120Y Coupé
ook ieder jaar van de partij
We zijn met 3 auto's naar Wervik geweest . Datsun 120AFII van '77 , Opel Kadett B1 Kiemen van '66 en een witte cv2 . meer dan 700 voertuigen . Al 8 jaar op rij voor mij de mooiste oldtimermeeting van het jaar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
Comment