Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eén van de eerste E32 zekers (L?)

Comment

• Waarom spreek je van een "L"? L staat voor Long wheelbase. Het is inderdaad één van de eerste E32. Dit is nog een 6cyl terwijl het later een V8 werd met de bredere nieren. Beetje spijtig van het stoffen interieur. Ook zoiets wil ik. Verdikke... Ik wil véél te veel .
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Meestal zijn het roestbakken en geen zuivere wagens . Ik ken de eigenaar van de gespotte auto ook denk ik. John?? Een al oudere man die de wagen al lang heeft. Is zijn daily dacht ik?
        Deze BMW is overgenomen van de 1ste eigenaar en nog niet uit elkaar gehaald. (Is ook nog niet nodig waarvoor hij gebruikt wordt.) Waarschijnlijk onder- en tussenin inderdaad wel roest, maar verder aan het oppervlak zeer propere auto!! Aangenaam om mee te rijden en naar te kijken. Zijn naam is Tony en rijdt er zeer regelmatig mee, eerder 'weekly' dan 'daily'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
          Aangezien dat de auto 4 deuren heeft is het een Ford perfect '54 - '59 . De 2 deurs versie noemt Anglia . De bestelwagen versie noemt dan weer Ford Thames van .
          Haha, weet je waarom ik steeds heb gedacht dat het een Peugeot was - en wat ik nu eigenlijk wel DUIDELIJK op de foto zie dat het hem niet is?! Dit is een foto, getrokken met een oude nokia. Voorop de motorkap dacht ik het woord 'Peugeot' te zien staan ... wat eigenlijk dus het woord 'Prefect' is! ford-prefect58.jpg
          Last edited by ; 18/01/2013, 14:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Waarom spreek je van een "L"? L staat voor Long wheelbase. Het is inderdaad één van de eerste E32. Dit is nog een 6cyl terwijl het later een V8 werd met de bredere nieren. Beetje spijtig van het stoffen interieur. Ook zoiets wil ik. Verdikke... Ik wil véél te veel .
            De verkoper zet L (long) bij Merk/Model, dacht dermee. Maar ziet er niet echt een lange versie uit op de foto's afgaande ...

Comment

• Nieuwe spots (genomen met Nokia'tje): Opel Kadett MORRIS OXFORD or
              HINDUSTANI AMBASSADOR
              SALOON VW-camperbusje (Edit: Landrover Defender verwijderd)
              Last edited by ; 19/01/2013, 13:52.

Comment

• Die Defender is toch niet noodzakelijk oldtimer? (tenzij er o-plaat zou aanghangen, maar dat kan ik niet zien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                  Die Defender is toch niet noodzakelijk oldtimer? (tenzij er o-plaat zou aanghangen, maar dat kan ik niet zien)
                  inderdaad, door de wielkastverbreders lijkt het hier om een niet zo oude versie te gaan; ook de hoofdsteuen wijzen me in die richting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2VWPolo1 Bekijk Berichten
                    Vandaag gespot in een grijs, nat en koud weer: VW Scirocco met Pirelli-velgen
                    Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                    Die worden inderdaad in originele staat zeldzaam..
                    Prachtig !

Ik heb een uur geleden op dezelfde plaats gestaan met mijn Benz
                    Benzine
                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                    Diesel
                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Er bestaan slechts 2 exemplaren van deze, ééntje in het Mercedes-museum, en dit is de andere...

Comment

• Ruig dat die er nu ook met buiten komt. Ben die al eens tegen gekomen ook. Denk hier toen ook foto van gezet.

Comment

• Amaai, inderdaad mooie Mercedes (en exclusief blijkbaar!). Beetje vreemde manier van parkeren, tenzij het de eigenaar zelf is die de foto's maakte Heb de Landrover Defender verwijderd uit mn vorige post (wegens vergisselijke plaatsing) Hier enkele nieuwe winterspots waarvan die noch echt thuishoren in dit topic, alsook niet in het 'waardeloze doch exclusieve oldtimer-topic', maar zonder reclamaties post ik ze gewoon verder hier.
                          Last edited by Atenza; 20/01/2013, 10:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                            Er bestaan slechts 2 exemplaren van deze, ééntje in het Mercedes-museum, en dit is de andere...

Is geen echte hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                              Is geen echte hoor...
                              Meer info over?

Comment

• [QUOTE=2VWPolo1;5033622]Amaai, inderdaad mooie Mercedes (en exclusief blijkbaar!). Beetje vreemde manier van parkeren, tenzij het de eigenaar zelf is die de foto's maakte

Neje, ik ben niet de eigenaar, en zal dit met alle zekerheid ook nooit worden

Comment

• De eigenaar van deze Mercedes is Luc Lambrecht, van de gelijknamige Mercedes-garage en concessiehouder, in het industrieterrein Blauwe Toren te St-Pieters. De uitleg die ik bij de foto zet is enkel de uitleg van die persoon zelf, dus ik hoop dat die me niet voorgelogen heeft...

Comment

• wat een zotte kar die mercedes! Respect dat je er met zo'n weer mee buitenkomt.
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                      wat een zotte kar die mercedes! Respect dat je er met zo'n weer mee buitenkomt.
                                      Moet vooral koud zijn !
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                        Moet vooral koud zijn !
                                        Effe inbeelden : die man kwam daar aangereden, bloothoofds, met zonnebril en...een kilt (of toch beter niet inbeelden )

Comment

Working...
                                        X