Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
    Effe inbeelden : die man kwam daar aangereden, bloothoofds, met zonnebril en...een kilt (of toch beter niet inbeelden )
    Tja sommige mensen doen van alles om maar op te vallen .
    Wel een mooie wagen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2VWPolo1 Bekijk Berichten
      Deze BMW is overgenomen van de 1ste eigenaar en nog niet uit elkaar gehaald. (Is ook nog niet nodig waarvoor hij gebruikt wordt.) Waarschijnlijk onder- en tussenin inderdaad wel roest, maar verder aan het oppervlak zeer propere auto!! Aangenaam om mee te rijden en naar te kijken. Zijn naam is Tony en rijdt er zeer regelmatig mee, eerder 'weekly' dan 'daily'
      Ja idd. Tony was het! Ben hem in de tijd geregeld bij Andreas tegengekomen in de buurt van het sportpaleis. Sympathieke man. Zijn E21 is basic maar écht wel proper. Zo zijn er maar weinig te vinden.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
        Is geen echte hoor...
        Dit is wel de echte 300sls hoor Eigenaar is Luc Lambrechts, ik ken die mens (loopt altijd met kilt aan om op te vallen ), hij heeft echt een fabelachtige collectie Mercedessen staan. Hij heeft ook al aan races meegedaan met die 300sls.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
          Is geen echte hoor...
          dan moet deze ingeschreven zijn als oldtimer (hoe krijg je dit anders gekeurd) en geen O-plaat?
          lijkt mij een raar verhaal

maar als er maar 2 exemplaren zouden bestaan, lijkt het mij ook onwaarschijnlijk dat deze in B is en dan nog buitenkomt bij zo een weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            dan moet deze ingeschreven zijn als oldtimer (hoe krijg je dit anders gekeurd) en geen O-plaat?
            lijkt mij een raar verhaal

maar als er maar 2 exemplaren zouden bestaan, lijkt het mij ook onwaarschijnlijk dat deze in B is en dan nog buitenkomt bij zo een weer

Als deze zo uit de fabriek is gerold dan kunnen ze niet anders dan deze zo homologeren toch? Alé, ge kunt toch niet een auto die zo verkocht geweest is verbouwen om die te keuren...

Dat die zo buitenkomt in dat weer vind ik ook raar

Comment

• als ze al schrijven dat de eigenaar met dit weer in een kilt rondloopt om zich te onderscheiden van de grijze massa, vind ik het ook niet raar dat hij met zo'n weer buitenkomt met dit juweeltje.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gregory.declercq Bekijk Berichten
                Als deze zo uit de fabriek is gerold dan kunnen ze niet anders dan deze zo homologeren toch? Alé, ge kunt toch niet een auto die zo verkocht geweest is verbouwen om die te keuren...

Dat die zo buitenkomt in dat weer vind ik ook raar
                was mijn reactie op "is geen echte" dus moet dit bijna een soort "kit car" gaan en dergelijke krijg je in B niet zo maar gekeurd

een originele kan natuurlijk op gewone "perso" platen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  was mijn reactie op "is geen echte" dus moet dit bijna een soort "kit car" gaan en dergelijke krijg je in B niet zo maar gekeurd

een originele kan natuurlijk op gewone "perso" platen
                  een foto van het chassisnr biedt gewoonlijk nogal sluitend uitsluitsel;
                  van welk bouwjaar is hij ?
                  M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                    Moet vooral koud zijn !
                    motorkledij aantrekken
                    2015 BMW S1000R
                    2010 Renault Clio RS Cup
                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Daarstraks stond er hier een Fiat Dino 2000 spider, wat een vet spel! Is van een vriend van onze buur, heeft nog leuk speelgoed staan.

2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• In cabrio versie dan nog. Waauw, zalig spel

Comment

• Gespot onderweg:

Comment

• Zou die VW-bus onderweg zijn van/naar BBT, Sint-Job-In-'t-Goor ?

Comment

• Hij reed in elk geval weg van richting Sint Job :-)

Comment

• mooie Kever (mijn tante had er in de jaren zeventig-begin tachtig eentje in deze kleur)

later tijdens dezelfde rit ook nog een Renault 4CV tegengekomen, maar daar spijtig genoeg geen foto van
                                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Zou die VW-bus onderweg zijn van/naar BBT, Sint-Job-In-'t-Goor ?
                                    De VW Bus waren ze aan het opladen/afladen op 2 minuten vanwaar ik woon vorige week vrijdag. De eigenaar bezit meerdere oude volkswagens. Wekelijks staan er wel andere oude wagens.

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      De VW Bus waren ze aan het opladen/afladen op 2 minuten vanwaar ik woon vorige week vrijdag. De eigenaar bezit meerdere oude volkswagens. Wekelijks staan er wel andere oude wagens.
                                      Klinkt best interessant. Over welke type VW's gaat het dan zoal? Hier nog enkele recente spots: Nog geen oldtimerke, maar wel een classic: En eens wat anders: Misschien niet allemaal exclusief, classic of oldtimer, maar toch leuk om te tegen te komen.

Comment

Klinkt best interessant. Over welke type VW's gaat het dan zoal?
                                        Goh, kevers en busjes vooral. Overlaatst zag ik er een 411 staan. Zijn oprit heeft hij onlangs wel afgesloten zodat je niet meer kan binnenkijken. Behalve dan langs de tuin van de buren

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                        X