Oostakker!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOostakker!den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenInderdaad.
Nadeel van enkel bij Total te mogen tanken, na 2 jaar kende ze allemaal in Oost- en West - Vlaanderen
Comment
-
Zalig! Die spiegelkes
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 BetaOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Zalig, die Volvo (Amazon?) Wordt ook goed gebruikt zie ik
Daarnet:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZalig, die Volvo (Amazon?) Wordt ook goed gebruikt zie ik
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 BetaOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Veel volk op de keuring in Tielt blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenVeel volk op de keuring in Tielt blijkbaar
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenKlopt, al viel de wachttijd nog mee (in Harelbeke was het ook een lange rij dusja), helaas zonder papiertje huiswaarts moeten keren. (wilden hem niet keuren omdat hij nog niet ingeschreven was, maar verzekering zegt dat ik normaal een inschrijvingspapier van keuring moet krijgen en keuring zegt dat ik hem moet inschrijven via verzekering... België...)
Comment
-
Vanochtend deze schoonheid gespot samen met 2 E24 635csi's, wat een kar
Comment
-
Was aanwezig op de 'sharknose-meeting' in Zwevegem. Ik had toevallig een familiefeest daarMercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Ah vet, ik ben ze tegengekomen ter hoogte van Gent, ze reden ook nog aan een goed tempo Kzal eens kijken of ik goede foto's van die meeting terugvind..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk BerichtenAh vet, ik ben ze tegengekomen ter hoogte van Gent, ze reden ook nog aan een goed tempo Kzal eens kijken of ik goede foto's van die meeting terugvind..
Die E12 M535i is schitterend, nieuwstaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenWas aanwezig op de 'sharknose-meeting' in Zwevegem. Ik had toevallig een familiefeest daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDe baan van Opwijk naar Vilvoorde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDan is dat vermoedelijk jouw Spit die daar stond?Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenKlopt! Had zo een voorgevoel dat daar wel eens mede-forumers konden aanwezig zijn ;-). Zalige wagens stonden daar, met de diepblauwe 635 en rode 2002ti als favorieten!
Mijn favo's waren dan toch eerder de E12 M535i, E28 M5, E9 3.0CSi & 2002 Turbo.
Die blauwe 635 was inderdaad ook superknap, prachtkleur en mooi in de lak. Wel een maatje te groot qua velg imo
Comment
-
Die E9 stond tijdens het voorgerecht knal in mn gezichtsveld, inderdaad zeer mooie kar!
Mijn schoonbroer zijn 628 CSI was op tijd klaar met de restauratie, enkel had ie zondag nog steeds geen nummerplaten, serieuze bummer voor hem als ie zal zien wat er aanwezig was ;-)Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Comment
Comment