Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oostakker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten

Stond nog nen 3den achter het hoekske

De baan van Opwijk naar Vilvoorde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Oostakker!
        Inderdaad.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Die 164

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
            Inderdaad.

Nadeel van enkel bij Total te mogen tanken, na 2 jaar kende ze allemaal in Oost- en West - Vlaanderen

Comment

• Zalig! Die spiegelkes

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
              Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
              Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Zalig, die Volvo (Amazon?) Wordt ook goed gebruikt zie ik

Daarnet:

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Zalig, die Volvo (Amazon?) Wordt ook goed gebruikt zie ik

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                  Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Veel volk op de keuring in Tielt blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                      Veel volk op de keuring in Tielt blijkbaar
                      Klopt, al viel de wachttijd nog mee (in Harelbeke was het ook een lange rij dusja), helaas zonder papiertje huiswaarts moeten keren. (wilden hem niet keuren omdat hij nog niet ingeschreven was, maar verzekering zegt dat ik normaal een inschrijvingspapier van keuring moet krijgen en keuring zegt dat ik hem moet inschrijven via verzekering... België...)

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Klopt, al viel de wachttijd nog mee (in Harelbeke was het ook een lange rij dusja), helaas zonder papiertje huiswaarts moeten keren. (wilden hem niet keuren omdat hij nog niet ingeschreven was, maar verzekering zegt dat ik normaal een inschrijvingspapier van keuring moet krijgen en keuring zegt dat ik hem moet inschrijven via verzekering... België...)
                        Typisch geklooi als je moet vertrouwen op versie verzekering vs. versie keuring...

Comment

• Vanochtend deze schoonheid gespot samen met 2 E24 635csi's, wat een kar

1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                          1984 BMW E28 520i
                          2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Was aanwezig op de 'sharknose-meeting' in Zwevegem. Ik had toevallig een familiefeest daar
                            Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                            Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                            Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                            Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Ah vet, ik ben ze tegengekomen ter hoogte van Gent, ze reden ook nog aan een goed tempo Kzal eens kijken of ik goede foto's van die meeting terugvind..
                              1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                              1984 BMW E28 520i
                              2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
                                Ah vet, ik ben ze tegengekomen ter hoogte van Gent, ze reden ook nog aan een goed tempo Kzal eens kijken of ik goede foto's van die meeting terugvind..
                                Intussen alvast enkele foto's op Facebook --> Sharknose Tour

Die E12 M535i is schitterend, nieuwstaat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                  Was aanwezig op de 'sharknose-meeting' in Zwevegem. Ik had toevallig een familiefeest daar
                                  Dan is dat vermoedelijk jouw Spit die daar stond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    De baan van Opwijk naar Vilvoorde?
                                    Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                      Dan is dat vermoedelijk jouw Spit die daar stond?
                                      Klopt! Had zo een voorgevoel dat daar wel eens mede-forumers konden aanwezig zijn ;-). Zalige wagens stonden daar, met de diepblauwe 635 en rode 2002ti als favorieten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                        Klopt! Had zo een voorgevoel dat daar wel eens mede-forumers konden aanwezig zijn ;-). Zalige wagens stonden daar, met de diepblauwe 635 en rode 2002ti als favorieten!
                                        Inderdaad, stond schitterend spul tussen.

Mijn favo's waren dan toch eerder de E12 M535i, E28 M5, E9 3.0CSi & 2002 Turbo.
                                        Die blauwe 635 was inderdaad ook superknap, prachtkleur en mooi in de lak. Wel een maatje te groot qua velg imo

Comment

• Die E9 stond tijdens het voorgerecht knal in mn gezichtsveld, inderdaad zeer mooie kar!
                                          Mijn schoonbroer zijn 628 CSI was op tijd klaar met de restauratie, enkel had ie zondag nog steeds geen nummerplaten, serieuze bummer voor hem als ie zal zien wat er aanwezig was ;-)

Comment

Working...
                                          X