Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
    de witte 928 al jaren op de Prins Boudewijnlaan, zonde van die Porsche...
    Hij is aan het opladen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
      2 bovenste staan in Boom,
      Kerkhofstraat?
      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
      1990 Volvo 344
      1991 Mercedes W124 230CE
      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
      1980 Volkswagen Derby CLS
      1990 Mercedes W124 230CE
      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
          Kerkhofstraat?
          klopt

Comment

• Panhard PL17 op wat mij de originele platen lijken.

Comment

• Zalig !
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Renault 4cv?
                  Echt wl lekker dat!
                  Last edited by ; 29/07/2013, 16:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Abos Bekijk Berichten
                    Renault 4cv?
                    Echt wl lekker dat!
                    Waarom heb je de link weg gedaan?
                    Zou wel eens willen weten wat zoiets nog gaat van prijs.
                    den borre

Int3x0r

Comment

• Zag idd vndg zo'n eentj online komen, vont het vrij uniek, maar na enig zoeken toch minder dan verw8 :p vandaar d8 dat mijn link weinig tot nix zou bijbrengen :p
                      Nu ziet er toch lekker uit, http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/r...v-75863309.htm

Comment

• Net terug van Italia, en nog een paar lokale oldies tegengekomen:

Fiat Campagnola

Alfa Spider:

Alfa 75 met vermoeide lak, te koop voor 2500 euro onderhandelbaar
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Lancia Beta

En Lancia Fulvia Berlina
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Is een alfa romeo spider cabrio en zeldzame oldtimer?

Comment

• Lancia Aurelia Spider met een inwendig probleempje, en gelukzalig glimlachende chauffeur:

En tenslotte een Alfa Alfetta van de eerste serie met foute velgen:

Comment

• Heb zo'n Lancia Beta enkele weken terug in Knokke gezien.

Wist niet welk model dit was, nu ik deze foto's hier zie, herken ik hem direct.

Vond het echt een prachtig model!

Comment

• mooie spots Elio!

Die Beta Coupé was toevallig ook niet te koop voor 2.500 euro onderhandelbaar...?
                                  Wel typisch trouwens dat je op die foto op die supermarktparking op de achtergrond geen enkele andere Italiaanse auto ziet (op die 500 in de verte na). Het is ooit anders geweest...

Oorspronkelijk geplaatst door Brechtiej Bekijk Berichten
                                  Is een alfa romeo spider cabrio en zeldzame oldtimer?
                                  ja

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                  Heb zo'n Lancia Beta enkele weken terug in Knokke gezien.

Wist niet welk model dit was, nu ik deze foto's hier zie, herken ik hem direct.

Vond het echt een prachtig model!
                                  ik ook

toevallig geen foto van degene die je zag in Knokke?
                                  Last edited by betaveloce; 31/07/2013, 10:12.
                                  sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Wist niet dat dit een zeldzame oldtimer was (en ik denk mijn kameraad ook niet, want in zijn garage staat al 5 jaar een alfa romeo spider cabrio die niet meer rijdt, gekocht voor 2500 euro). We gingen binnenkort eens kijken om hem terug aan de praat te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten

ik ook

toevallig geen foto van degene die je zag in Knokke?
                                      Neen, was te laat!

Er zaten wel 3 jonge gasten in, dat had ik wel gezien.

Vond ze nogal jong om met zo'n mooie oldtimer te rijden

Comment

• Toffe foto's elio.
                                        Heb direct zin in een roadtrip richting italië

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                          Toffe foto's elio.
                                          Heb direct zin in een roadtrip richting italië
                                          wanneer zijn we weg?
                                          sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Working...
                                          X