Oorspronkelijk geplaatst door C_X
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Last edited by BlueSkyraider; 02/02/2014, 18:09.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenWat is dat met die grille ?
Comment
-
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDat zag je in de jaren 70-80 zeer veel, werd in de winter veel gebruikt voor het beschermen van de radiator en/of voor de motor beter op temperatuur te houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door General_Lee Bekijk BerichtenIk ben daar al een tijdje achter op zoek eigenlijk voor de W124. Heeft er iemand een idee wat de juiste benaming is en of je dat nog ergens kunt krijgen? Ik vind dat namelijk een tof akseswaarke :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenEen stuk karton werd destijds ook vaak gebruikt en is gemakkelijk zelf te maken
Comment
-
De man waarvan ik mijn BAR8 heb gekocht deed mee aan rally's, met deze 300SE reed hij mee in de Tulpenrally 2013. zoek de verschillen met de originele uitvoering.
Comment
-
vorig weekend in 't centrum van Antwerpen. Blijft voor mij toch een van de coolste Ferrari's ooit... (maar dan wel zonder de Amerikaanse sidelights graag)
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
MG'ke bij nachte op 't Eilandje in A'pen
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
Comment