Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Dit is het vervolg van het oorspronkelijke en populaire topic met exclusieve oldtimers en classic cars.

Enjoy!

ook hier:

Comment

waarom een nieuw topic? Maakt toch niet uit hoeveel pagina's we reeds gevuld hebben met schoonheden?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        waarom een nieuw topic? Maakt toch niet uit hoeveel pagina's we reeds gevuld hebben met schoonheden?
        Serverruimte....

Comment

ne fave van mij

Comment

Iemand een rode Countach gespot aan de rand van de marginale driehoek?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
              Iemand een rode Countach gespot aan de rand van de marginale driehoek?
              Neen, net een blauwe voor mijn deur

Maar geen foto want dat ding reed en ik zat binnen.

Heb wel een mooie 123 op foto gezet. had 307.000km maar zag er nog als nieuw uit. Binnenkort foto

Comment

ouwe foto's zal'em binnekort wel eens opnieuw trekken

die is echt fonkelnieuw kwa uiterlijke staat

Comment

Ferm spel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    die is echt fonkelnieuw kwa uiterlijke staat
                    'k zag vandaag nog zo'n cabrio met kapotte kap, us-uitvoering, beetje ranzige auto. een Frankie-mobiel dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                      'k zag vandaag nog zo'n cabrio met kapotte kap, us-uitvoering, beetje ranzige auto. een Frankie-mobiel dus.
                      Hoe zit het eigenlijk met u buren met die Alfa die daar stond te verkommeren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Hoe zit het eigenlijk met u buren met die Alfa die daar stond te verkommeren?
                        ik hoop dat ze de hypotheek van hun huis niet meer kunnen betalen binnenkort, dan kan ik 't misschien overkopen.

Comment

ik hoop dat ze de hypotheek van hun huis niet meer kunnen betalen binnenkort, dan kan ik 't misschien overkopen.
                          Dus hij staat er nog?

Goedzo

Comment

geen idee of 'ie er nog staat. ik vermoed van wel, er lag een stapel oude bakstenen voor. die apen zijn toch te lui om die te verleggen. er stond ook een taxi-benz in de weg. volgens mij heeft die de laatste 5 jaar niet gereden. papa bruinbek mag trouwens de woonst niet verlaten wegens enkelband.

Comment

Comment

Vandaag op weg naar Lille en terug ook wat oldie's gespot, sl's redelijk veel.

Comment

Vanmiddag kwam een medestudent van mij naar de les in een XK150 Roadster .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Serverruimte....
                                    zolang het oude topic maar niet verdwijnt

Ik heb gisteren een unieke auto gezien . Overduidelijk een classiccar in wording.
                                    Een BMW 850i cabrio!!!!!!!!!

Ik heb geen foto kunnen maken omdat dat ding er tegen een fenomenaal tempo wegscheurde...
                                    Last edited by BEEMER; 04/05/2007, 12:58.
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

is dat officieel gemaakt, zo'n dakloze 850? of huis-tuin-en-keuken-gepruts?

Comment

geen idee of 'ie er nog staat. ik vermoed van wel, er lag een stapel oude bakstenen voor. die apen zijn toch te lui om die te verleggen. er stond ook een taxi-benz in de weg. volgens mij heeft die de laatste 5 jaar niet gereden. papa bruinbek mag trouwens de woonst niet verlaten wegens enkelband.
                                        No shit? echt?

Die bruine stonede aap van naast je?

Comment

Working...
                                        X