Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    ik moet dringend terug oldtimeren.
    Inderdaad .

Het was trouwens niet alles op " de plein " , maar wel alles wat ons foto's betreft .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Inderdaad .

Het was trouwens niet alles op " de plein " , maar wel alles wat ons foto's betreft .
      m'n verbouwingen in A'pen zijn bijna achter de rug, dat scheelt al een pak in kilometers. een keertje of 2 per week heen en weer volstaat dan wel. en dat kan best met een gas-oldie. of met een sExpress, als 't is om te werken.

Comment

m'n verbouwingen in A'pen zijn bijna achter de rug, dat scheelt al een pak in kilometers. een keertje of 2 per week heen en weer volstaat dan wel. en dat kan best met een gas-oldie. of met een sExpress, als 't is om te werken.
        Weet je . Bij mijn zonen probeer ik nog Italiaanse invloed uit te oefenen . Bij jou doet dat er uiteraard niet meer toe wegens bijna zo'n oud krel als ikzelf .

Ik zou al blij zijn met een oldtimer in je bezit die rijdt . En ja hoor , kinderzitjes zijn her en der te koop .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
          Weet je . Bij mijn zonen probeer ik nog Italiaanse invloed uit te oefenen . Bij jou doet dat er uiteraard niet meer toe wegens bijna zo'n oud krel als ikzelf .

Ik zou al blij zijn met een oldtimer in je bezit die rijdt . En ja hoor , kinderzitjes zijn her en der te koop .
          'k heb er 3 die rijden mits hier en daar wat lucht in banden en wat water en zeep en zo. 'k wil iets anders.

en die 2 amerikanen vliegen binnenkort. geen yankees meer. ik blijf niet bezig.

Comment

'k heb er 3 die rijden mits hier en daar wat lucht in banden en wat water en zeep en zo. 'k wil iets anders.
            Fer 400 zeg ik u!!!
            Die van Lenders staat er nog altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
              Fer 400 zeg ik u!!!
              met plezier.

nee, een gewone oldtimer. 'k heb een Amazon op 't oog, maar kijk nog even de kat uit de boom. 't is niet echt dringend en voor hetzelfde geld waait de bui weer over en blijf ik nog wat aanmodderen met m'n amerikaanse krel.

Comment

• Ik herinner mij juist iets

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                'k wil wel een 400, leuke gezinwagen, nietwaar?

nee, m'n maat heeft een GT, automaat. 'k mag er mee rijden zoveel ik wil. fijn voor mij.
                Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                Kom mij is halen voor een toerke .
                Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                't zal voor volgend jaar zijn, 't is geen 400-weer.

Comment

Ik herinner mij juist iets
                  'k heb geen tijd voor plezier-ritjes tegenwoordig. ik laat wel iets weten als 't betert.

Comment

Jammer dat ze toch écht wat te traag zijn om als enige auto te dienen.
                    Heb je haast?
                    Vertrek gewoon wat vroeger, ben je evengoed op tijd.

Comment

'k heb geen tijd voor plezier-ritjes tegenwoordig. ik laat wel iets weten als 't betert.

te druk bezig met die overigens zeer indrukwekkende bus rond te rijden. Wat een prachtding zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        te druk bezig met die overigens zeer indrukwekkende bus rond te rijden. Wat een prachtding zeg.
                        'k wil ze dolgraag binnenzetten, maar ik heb voorlopig geen alternatief. er staan nu 81000 km op, en dat is uitzonderlijk weinig voor een gesloten busje, de meeste van die dingen zijn totaal afgeragd.

zodra ik m'n magazijn in Sinnekloas heb opgeruimd en m'n winkelpand in Mortsel heb leeggemaakt, kan 't ding netjes binnen.

Comment

• Mijn opa heeft vroeger ook nog zo een busje gehad.

Vond dat altijd een leuk ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Mijn opa heeft vroeger ook nog zo een busje gehad.

Vond dat altijd een leuk ding
                            oh oh opletten carlo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              oh oh opletten carlo
                              echt hé.

Comment

echt hé.
                                A silly AMV on the Dutch Song "Busje Komt zo"Anime:Dragonball ZYu Gi Oh GXNarutoCrayon Shin ChanAzumanga Daioh

Comment

• Op verlof nog een paar schone oudjes gespot in het wild:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                    Wat is dit eigenlijk?

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Schone speedster

Comment

Working...
                                          X