Speciaal kleurke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenja, maar dit beeld is nog hemelser.
die auto, die achtergrond...
ik moet erg dringend terug gaan oldtimeren. als iemand zich geroepen voelt om effe mee een auto in orde te zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenGisterenavond stonden in Aalter enkele amerikaanse oldtimers
Comment
-
Zalig! Open maar een topic
...The memories
Inspiratie: http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=23349
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIs dat in de plaats van dat 126-project?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk BerichtenNeen, de 126 staat er nog steeds. En zal er nog lang blijven staan, dus er is geen haast bij. De Jeep is niet van mij hoor, ik help alleen de eigenaar met het opknappen. Ik zal dus ook geen topic openen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenZalig! Wordt er nog veel mee gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenjeetje wat een rotzooi in die garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtengoh en op die foto zie je nog niks eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenis 't erger dan bij mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen flauw idee, post eens een foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtente lui om een foto te gaan maken. stel je voor, op een zondagnamiddag de trap afgaan om een foto te maken...
Vervang dat "zondag" in jouw geval gerust ook door maandag/dinsdag/woensdag/....
Comment
Comment