Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
DS cabrio, dat koppeltje zal ook gezegd hebben, "we hebben al ne fan" . Eerste keer dat ik deze in het echt tegen kom, worden tegewoordig voor de rond de 100.000 euro verhandeld
hey die staat hier in membruggen in een garage net naast onze klj-lokalen, staan regelmatig oude pugs op die parking en zijn volgens mij van iemand met een autogarage in tongern
Het was dan ook een rally in de streek .
Die DS ...
Ik ben daar al zot van sinds ik het woord auto kon uitspreken en met mijn slotracerkes aan het spelen was .
Ik dacht eerst een ID te herkennen maar mijn teergeliefde ( jaja hij rookt ) vertelde mij dat dit nooit heeft bestaan in cabrio .
CXen komen we regelmatig nog eens tegen , zeker in Holland .
Manu heeft nog 3 BXen gehad en het is niet te doen hoeveel je die heden ten dage tegenkomt .
Meestal in een staat die absoluut het merk eer aandoet .
Ik hoop stiekem dat mensen daar eens mee zullen beginnen racen .
ik zou dolgraag terug met een francaise rondbollen, omdat dat de enige auto is die vrouwelijk kan zijn. een bx is een optie, maar dan moet 't een eerste reeks zijn, bij voorkeur in 't bordeaux. 't zijn schreeuwlelijke tupperware-dozen, maar zo typerend voor de jaren '80.
Comment