DS cabrio, dat koppeltje zal ook gezegd hebben, "we hebben al ne fan" . Eerste keer dat ik deze in het echt tegen kom, worden tegewoordig voor de rond de 100.000 euro verhandeld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenEerste keer dat ik deze in het echt tegen kom, worden tegewoordig voor de rond de 100.000 euro verhandeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenhey die staat hier in membruggen in een garage net naast onze klj-lokalen, staan regelmatig oude pugs op die parking en zijn volgens mij van iemand met een autogarage in tongern
Die DS ...
Ik ben daar al zot van sinds ik het woord auto kon uitspreken en met mijn slotracerkes aan het spelen was .
Ik dacht eerst een ID te herkennen maar mijn teergeliefde ( jaja hij rookt ) vertelde mij dat dit nooit heeft bestaan in cabrio .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk dacht eerst een ID te herkennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenheeft hij je ineens het verschil tussen een id en een déesse uitgelegd?
Hij zegt iets van enkele koplampen , nooit zwaarder dan nen 1900 en een minder geavanceerde ophanging dan bij een DS .
Ik zie gewoon alle strijkijzers graag .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZucht zegt Manu als ik hem dit even voorleg .
Hij zegt iets van enkele koplampen , nooit zwaarder dan nen 1900 en een minder geavanceerde ophanging dan bij een DS .
Ik zie gewoon alle strijkijzers graag .
een id had een rempedaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichtenen nog iets dat op de dijk stond vorige week, wat een lange snuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneen strijkijzer is een cx, een ds/id is een mossel.
een id had een rempedaal.
Ik ben ook fan van CXen hoor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenManu zegt dat er ook DSen waren zonder bobbeltje en dus met rempedaal .
Ik ben ook fan van CXen hoor .
hier in 't dorp staat een cx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichtenen nog iets dat op de dijk stond vorige week, wat een lange snuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlincoln continetal, ik heb'm nog in matchbox
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmaar er waren geen id's met bobbeltje. en er waren ook geen id's met hydraulische koppelingsbediening.
hier in 't dorp staat een cx.
CXen komen we regelmatig nog eens tegen , zeker in Holland .
Manu heeft nog 3 BXen gehad en het is niet te doen hoeveel je die heden ten dage tegenkomt .
Meestal in een staat die absoluut het merk eer aandoet .
Ik hoop stiekem dat mensen daar eens mee zullen beginnen racen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDat klopt zegt hij .
CXen komen we regelmatig nog eens tegen , zeker in Holland .
Manu heeft nog 3 BXen gehad en het is niet te doen hoeveel je die heden ten dage tegenkomt .
Meestal in een staat die absoluut het merk eer aandoet .
Ik hoop stiekem dat mensen daar eens mee zullen beginnen racen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtencontineNtal
ik zal hem eens meebrengen, kan je hem vasthouden
Comment
Comment