vooral dak en motorkap.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zou dolgraag terug met een francaise rondbollen, omdat dat de enige auto is die vrouwelijk kan zijn. een bx is een optie, maar dan moet 't een eerste reeks zijn, bij voorkeur in 't bordeaux. 't zijn schreeuwlelijke tupperware-dozen, maar zo typerend voor de jaren '80.
Ik ben nu in discussie met Manu want hij zegt dat een BX nooit een racer zou kunnen zijn .
Zelf een dragrace zou volgens hem niet kunnen . Wordt vervolgd .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen bx seize soupappes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenNet daarom zie ik onze 90 ook zo graag .
Ik ben nu in discussie met Manu want hij zegt dat een BX nooit een racer zou kunnen zijn .
Zelf een dragrace zou volgens hem niet kunnen . Wordt vervolgd .
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneen strijkijzer is een cx, een ds/id is een mossel.
een id had een rempedaal.
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zou dolgraag terug met een francaise rondbollen, omdat dat de enige auto is die vrouwelijk kan zijn. een bx is een optie, maar dan moet 't een eerste reeks zijn, bij voorkeur in 't bordeaux. 't zijn schreeuwlelijke tupperware-dozen, maar zo typerend voor de jaren '80.
Wacht effe, ik post het direct...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenT2 rullllzzzz !! knappe spot
empi wielen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenGeen flauw idee, weet wel da em serieus gas gaf, en de bocht in ging met piepende banden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
kan het nog fransoosischer ... ? amper
eerste wagen met een democratische prijs en alle opties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenT2 rullllzzzz !! knappe spot
empi wielen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen tx
eerste wagen met een democratische prijs en alle opties
had die geen verschillende wielbasis links en rechts, zo'n 16? m'n pa heeft er eentje gehad in de eerste helft van de jaren '70. en m'n tante ook, denk ik.
Comment
-
idd, verschillende wielbasis.
je moest dat interieur zien: picobello en uitnodigende zetels.
Check ook dat knopje onder de deurklink, zo apart. Zalig detail. Vreemd, maar 'k vind het zalig
(er waren er nog die dat hadden uiteraard)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment