Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II
wow, wat een conversatie ondertussen
Voor zo ver ik weet is een taxi amper onderworpen aan wegenbelasting, vandaar de aparte nummerplaat om gemakkelijker controle te kunnen uitoefenen op diegenen die met meer moeite dan vroeger het taxi-statuut gekregen hebben.
Ik VERONDERSTEL dat ceremoniewagens er ook bij horen.
Lijkwagen is nog anders, zoals Frankie zegt inderdaad een andere code bij inschrijving (je kan ze allemaal nagaan op je eigen inschrijvingsbewijs - of dat van je vader voor sommigen )
Die taxiboer van je, bobo, zal wel een klagende zelfstandige zijn, die een of andere btw verwart met de wegenbelasting vermoed ik.
Lijkwagen is nog anders, zoals Frankie zegt inderdaad een andere code bij inschrijving (je kan ze allemaal nagaan op je eigen inschrijvingsbewijs - of dat van je vader voor sommigen )
't zijn zelfs 2 verschillende codes. SD en CL. de laatste is voor lijkwagens die goedgekeurd zijn voor 1/1/2001. (tussen haakjes: haha. )
Comment