Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

geweldig toch?
    nog ni half als een 262
    maar toch een groovy car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      die heeft geen tx-plaat
      nieuw-ingeschreven ook niet? 't is ook bezoldigd personenvervoer.

Comment

• noramaal heeft elke taxi, behalve die van kapellen een tx-plaat
        zeker de nieuwe

maar het is geen gegeven

Comment

• volgens mij is er een overgangsperiode.

een ceremoniewagen verslijt nu eenmaal minder snel dan een taxi.

Comment

• dat kan, soms vallen ze zelfs stil tijdens hun dienst omdat ze al zo oud zijn

Comment

• zou een lijkwagen ook onder bezoldigd personenvervoer vallen?

Comment

• ask mercedesrullz

een dooie kan alleszins ni betalen

Comment

• zeg, een corbillard is lichte vracht, net omdat de achterste rij dood is

Comment

• een corbillard staat apart ingeschreven, code SD, lichte vracht is CT

Comment

• en wat is het verschil kwa taxen ?
                      dat je voor een lijkwagen zelfstandige moet zijn ?

Comment

• voertuigen verhuurd met bestuurder zijn vrijgesteld van verkeersbelasting. een taxi hoort daar dus ook bij, en ceremoniewagens ook.

Comment

• waarom klaagt mijn taxichauffeur dan om de torenhoge taxen op zijn vehikel...
                          omdat een zelfstandige moet klagen ?

Comment

• wordt 'ie niet op een andere manier belast? ik kan me niet voorstellen dat de overheid iemand zomaar op "haar" banen laat rondrijden.

Comment

• idonow

mercederullz, explain ?

Comment

• wow, wat een conversatie ondertussen
                                Voor zo ver ik weet is een taxi amper onderworpen aan wegenbelasting, vandaar de aparte nummerplaat om gemakkelijker controle te kunnen uitoefenen op diegenen die met meer moeite dan vroeger het taxi-statuut gekregen hebben.
                                Ik VERONDERSTEL dat ceremoniewagens er ook bij horen.
                                Lijkwagen is nog anders, zoals Frankie zegt inderdaad een andere code bij inschrijving (je kan ze allemaal nagaan op je eigen inschrijvingsbewijs - of dat van je vader voor sommigen )
                                Die taxiboer van je, bobo, zal wel een klagende zelfstandige zijn, die een of andere btw verwart met de wegenbelasting vermoed ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• mijn taximan is idd een klagende zelfstandige met de glimlach op zijn bolle kaken

anders zou hij ook geen 320 hebben rondbollen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    Lijkwagen is nog anders, zoals Frankie zegt inderdaad een andere code bij inschrijving (je kan ze allemaal nagaan op je eigen inschrijvingsbewijs - of dat van je vader voor sommigen )
                                    't zijn zelfs 2 verschillende codes. SD en CL. de laatste is voor lijkwagens die goedgekeurd zijn voor 1/1/2001. (tussen haakjes: haha. )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                      Daarjusit gezien, nog behoorlijk zeldzaam, volvo 262C

op zowat elke 262 ontbreken de voorste raamlijsten, op deze de achterste

groovie

2.7 prv 145 pk

Comment

• deze auto heeft airco standaard, en een leder interieur

Comment

• heb je trouwens geen pic van de kroon en de km-stand ?

Comment

Working...
                                          X