Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Mijn kennis over Morgan is niet toerijkend genoeg om te weten of dit een Oldtimer is of niet maar toch deze foto's.

Comment

• Comment

• Comment

• Gisteren in aalst een tijdje langs deze gereden. Zalige bak.
            Volledig zwart en er zaten 19 of 20icnh chroom wielen onder (gyovanni-style) zalig

oldsmobile mark IV

Comment

• Exclusief?

1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                Gisteren in aalst een tijdje langs deze gereden. Zalige bak.
                Volledig zwart en er zaten 19 of 20icnh chroom wielen onder (gyovanni-style) zalig

oldsmobile mark IV

't Is een Lincoln

ik begin er meer en meer weg van te geraken, hoewel ik liever de vierdeurs zie is dit toch wel speciaal, een "coupe" voor 5 personen met een gigantische kofferbak.

Luxe ten top, evenaart Cadillac, kijk maar eens naar deze foto die ik dit weekend getrokken heb van zo eentje binnenin:
                (als dat geen uitnodigende zetels zijn)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ow excuseer, tuurlijk is het lincoln

Comment

• 'k heb zo'n diamond-edition gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                      'k heb zo'n diamond-edition gehad.
                      dan ben jij de man die me ook extra info kan geven:

valt dit mee in onderhoud, zo een sloep? Hoe rijdt dat, in vergelijking met iets anders dat je al gehad hebt bv? Was die diamond jubilee edition er ook in 4-deurs?

btw, 't is diamond jubilee edition . Prachtige velgen heeft die serie!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                        dan ben jij de man die me ook extra info kan geven:

valt dit mee in onderhoud, zo een sloep? Hoe rijdt dat, in vergelijking met iets anders dat je al gehad hebt bv? Was die diamond jubilee edition er ook in 4-deurs?

btw, 't is diamond jubilee edition . Prachtige velgen heeft die serie!
                        btw: 't was Blue Diamond, een '75. de diamond jubilee was er pas in '78. hotboxx had een Cartier, denk ik.
                        't is een echte pimp-car. ik vond 'm zalig rijden. en zuipen. met gemak 25 liter op 100 kilometer. 't is een echte boot. en zo hoort het. een Caprice is er niks tegen. helaas is een mk IV duur aan 't worden, zeker als 't een speciale reeks is...

Comment

• ik heb'em in matchbox

Comment

btw: 't was Blue Diamond, een '75. de diamond jubilee was er pas in '78. hotboxx had een Cartier, denk ik.
                            't is een echte pimp-car. ik vond 'm zalig rijden. en zuipen. met gemak 25 liter op 100 kilometer. 't is een echte boot. en zo hoort het. een Caprice is er niks tegen. helaas is een mk IV duur aan 't worden, zeker als 't een speciale reeks is...
                            jamaarzeg, dat kon ik niet weten, trouwens, Blue Diamond ken ik niet. Is dat een kleur of ook een aparte serie?

Een Cartier kom je relatief veel tegen vind ik.

Wat is duur? De meeste gaan tussen de 8000 en 12000 EUR. Voor eentje die redelijk in orde is, en met beige leder en bruine strook erin zou ik wel 10 000 EUR over hebben .......... binnen een paar jaar.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                              jamaarzeg, dat kon ik niet weten, trouwens, Blue Diamond ken ik niet. Is dat een kleur of ook een aparte serie?

Een Cartier kom je relatief veel tegen vind ik.

Wat is duur? De meeste gaan tussen de 8000 en 12000 EUR. Voor eentje die redelijk in orde is, en met beige leder en bruine strook erin zou ik wel 10 000 EUR over hebben .......... binnen een paar jaar.
                              je bepaalde vroeger de kleur, en de uitvoering. zoiets als nu bij beejemwee en andere briel, optiepakketjes en zo van die prul. Blue Diamond was gewoon 't kleurenschema.

ik vind dat veel geld. ik heb de mijne in Florida 1500 dollar of zo betaald, plus verscheping.

Comment

je bepaalde vroeger de kleur, en de uitvoering. zoiets als nu bij beejemwee en andere briel, optiepakketjes en zo van die prul. Blue Diamond was gewoon 't kleurenschema.

ik vind dat veel geld. ik heb de mijne in Florida 1500 dollar of zo betaald, plus verscheping.
                                als je dit als referentie neemt is dat inderdaad veel geld
                                Maar ik heb alleen het vandaag en nu ter beschikking en daar zijn die prijzen jammer genoeg realiteit. 'k Zou niet aarzelen mocht ik eentje in matige conditie voor 3000 EUR hier krijgen, no way. En als hij dan nog in goede conditie is, zeker niet. Misschien moet ik wat meer de amerikaanse occasiesites in de gaten houden en een reisje plannen

*googelt snel even*
                                Kleurenschema's: GEVONDEN!

Geef mij maar een "saddle and white luxury group leather" of een "Gold luxury group"

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• 'k zou graag terug zo'n slee hebben, of toch iets in die aard. m'n Satellite is toch nog een klasse kleiner, vind ik.

Comment

'k zou graag terug zo'n slee hebben, of toch iets in die aard. m'n Satellite is toch nog een klasse kleiner, vind ik.
                                    kom mee naar Lommel, dan zoeken we er samen eentje voor jou
                                    Echt waar, in Antwerpen stonden er wel een tiental, zonder twijfel...

Naar 't schijnt zit er een kerel in Dordrecht (NL) die te betrouwen is en een redelijk aanbod heeft, zelf alsook bij klanten van hem rechtstreeks, en 't is dat laatste dat me wat aanspreekt
                                    Eerst effe infiltreren op het lincoln-forum

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• 'k zal me haasten om zo'n ding te kopen terwijl ik een auto of 7 in m'n magazijn heb staan, en bovendien nog een paar huizen en appartementen moet renoveren. 't geld groeit tot nader order nog niet op m'n rug. helaas.

Comment

• *voelt eens op zijn eigen rug*

Damned.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ook lang geleden dat ik deze nog eens had gezien:

Comment

Working...
                                          X