Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben op zoek naar een kever, maakt niet uit welk jaar of welke motor. Een exemplaar dat nog niet is gerestaureerd. Graag had ik wel gewilt :
- draaiende motor
- alle onderdelen (bumpers, wielen, lampen ...)
- niet te veel roest op chassis en carrosserie
Voor de rest maakt het allemaal niet uit, hij mag oud zijn,mag veel km hebben, lak mag in slechte staat zijn ...
Hij moet wel betaalbaar zijn, ik ben al veel dingen tegen gekomen waarvan ik de prijs schandalig hoog vind, het gaat hier om de best verkochte auto aller tijden, niet om een blok goud. Wil er niet meer dan 1000 euro voor geven. Heeft er iemand een idee waar ik aan zo'n kevertje kom?
Hebmüller, ongeveer de zeldzaamste koetwerkvariant van alle Kevers. Kort na de start van de productie is de fabriek afgebrand met alle originele plannen en een groot deel van de productie zelf
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
er is er maar eentje van. 'k heb nog ergens foto's van begin jaren '90, toen 't ding net gerestaureerd was. 'k heb toen samen met de eigenaar iets met houtskool en vlees en zo gedaan.
de auto staat nu blijkbaar in Wolfsburg in 't museum.
Als ge eens tijd teveel hebt, wilt ge dan zoeken achter die foto's?
die zitten ergens in een fotoboek over VW Action dat toen in Stoneleigh plaatsvond... 'k zal eens zien of ik ze vrijdag kan vinden. 't waren toen meetings met een paar duizend auto's.
kwil zeker helpen ECHT !
maar tis nogal ver , en kheb nog altijd geen rijbewijs
'k heb tijd, ik moet toch eerst om stukken, en 't komt er maar niet van. normaal was 't vorige week rustiger, maar er is weer niks van in huis gekomen.
'k heb tijd, ik moet toch eerst om stukken, en 't komt er maar niet van. normaal was 't vorige week rustiger, maar er is weer niks van in huis gekomen.
Comment